més o menys, el de sempre

Un relat de: fleur

no sé què em passa però cada vegada que em poso a escriure les paraules en venen soles i tan sols sé parlar de tu.

t'estimo, m'encantes i em fas embogir, de totes les maneres possibles, i no sé si t'havia dit encara que quan estic amb tu tot el que m'havia passat pel cap fins aquell moment em semblen tonteries i banalitats completes.

no sé si t'havia dit que últimament en cadascún dels meus
moviments hi ha alguna coseta que va destinada única i exclusivament a tu, que cadascuna de les coses que dic o que diuen els trobo una gràcia especial, i és perquè han passat des d'aquell dia.

no sé si t'hauria de dir que m'encisa cada cosa que fas, que saps que donaria molt per a poder estar així sempre i que ho donaria tot, o gairebé tot, per a poder estar amb tu. no sé si necessites saber, perquè ja ho veus... que el temps és el nostre problema, i que si puguéssim... uff, si pugués, no crec que et deixés escapar tan fàcilment.

no sé si cal que et digui que des d'aquell dia em sembla que m'has canviat la manera de viure.. i que sóc feliç si les coses van així.

recorda-ho... si alguna cosa em fa més feliç que no sigui saber que ens estimem, això és saber que la nostra relació durarà. (més o menys textualment, el que tu em deies)

i més o menys textualment, tot allò que no tinc mai temps de dir-te totes les vegades que ho penso: T'estimo

Comentaris

  • Abans si que savia...[Ofensiu]
    Underneath | 30-01-2006

    És ara que no sé què dir. Tornar a llegir tot això, totes aquestes paraules que em feien tan feliç... saver que això durarà, que m'estimes, que tot va bé... tan has canviat? tan he canviat? tan ens hem canviat?

  • Ja no sé...[Ofensiu]
    Underneath | 22-10-2005 | Valoració: 10

    que dir...
    Ja no té sentit voler enfilar paraules si ni amb els llavis et sé dir com t'estimo...
    Ja no sé, no sé, però si que sé que no sé com dir-te que t'estimo, però això em fa saber que t'estimo, i això ja em fa content...
    ja no te sentit que et repeteixi que perdo l'alè quan em parles així, però t'ho repeteixo un cop més: T'estimo.

l´Autor

Foto de perfil de fleur

fleur

57 Relats

118 Comentaris

56791 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
sóc.....
sóc blau sóc verd, sóc roig i no sóc res.
sóc gel, sóc foc, sóc neu, sóc vent, i sóc aigua.
sóc jo, no tu, no ell

sóc qui vull ser....

La PrInCeSa De La ReVoLtA*