Més enllà de la vida hi ha l’esperança

Un relat de: Eloi Miró
Baixà del tot-terreny amb dificultats, ja era vell i li costava caminar. Creuà la carretera coixejant amb un ram de rosses vermelles a la ma dreta. Finalment, es quedà davant d’una porta de ferro coronada per un àngel. La porta pesava, tot i que amb esforç aconseguí obrir-la i entrà. Feia 45 anys que anava al cementiri un cop per setmana a plorar i recordar la seva estimada i el seu fill que moriren en el part. Emocionat s’eixugava una llàgrima mentre es prometia a si mateix de retrobar-se amb ells el més aviat possible per a poder restar junts tota l’eternitat.

Comentaris

  • rosses vermelles [Ofensiu]
    Mena Guiga | 06-06-2013

    Això has posat...i, de cop, els ulls se m'han obert: roSes!!!!! (l'altra essa que marxi a giragonsejar on vulgui!)

    (sota una cadira, per exemple, hehehe)

    Mena (sort que l'he vista- És garrafal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

  • "Tocadeta" i emocionada![Ofensiu]
    Annalls | 06-06-2013

    I es que no hi ha res més fort al món que l'amor... bé el seu contrari ...l'odi, però et debilita i amarga.
    Eloi, fas trampa... perquè comences al in-reves? Com en aquella pelicul.la que comença sent gran, i poc a poc recula a la vida fins convertir-se en bebe! >Com es que et fixes tan en els amors finals? Si tu ets un brot jove? Mooooool tendre!!
    Anna

  • Una condensació bestial...[Ofensiu]
    Mena Guiga | 06-06-2013

    ...el sentiment que desprén aquest microrelat.

    El meu avi anava cada diumenge al cementiri (la seva dona , la meva àvia, va morir als 65 i ell als 93. Doncs vés comptant els diumenges -bé, menys el darrer any, que estava a 'llarga estada' -són els que han de marxar- a causa d'una feridura.
    Ella li havia dit sempre 'no t'enrecordaràs de mi' i ell li duia flors cada diumenge.

    Ara aviat farà deu anys que s'han retrobat.

    El teu relat m'ho ha recordat, un cop més.

    Una abraçada!!!!!

    Mena