Més acció!!

Un relat de: Txell Pellicer

Després de riure he quedat esgotada... M'ha quedat un somriure absurd a la cara, però ara no ric perquè no tinc més forces ni més ganes: em sento molt estranya! També me n'adono de què ella està molt a prop meu, molt, molt... i que encara s'apropa molt més... Mentres la miro, obre l'aixeta, es mulla les mans i després me les posa sobre la cara, em refresca el front i les galtes amb moviments suaus i lents...
- Estàs tan acalorada! - em diu en veu baixa, mantenint el to de complicitat que han creat les rialles.
Deixa una allà al damunt de la meva pell sufocada i tornant a mullar-se l'altra, la col·loca al meu clatell i noto que algunes gotes rellisquen per la meva esquena, avall, fins a l'elàstic dels sostens... ara li toca a l'altra mà refrescar-me els llavis: me'ls humiteja amb suavitat, amorosament... i seguint el joc de torns que ha establert, la mà del clatell agafa aigua fresca de nou i aquest cop la posa sobre el coll, damunt la gola, i baixa cap a l'escot i exten la mulladissa sobre el pit, aturant-se just on la vora del sujetador cobreix el cos. Finalment, atura el moviment i obre els dits sobre el meu cor i escolta el seu rumor.
- Et batega molt fort... - comenta i m'aguanta la mirada.
Jo voldria contestar-li que és pel cansament que m'ha deixat el riure, però sé que no és veritat, que és ella qui m'està causant aquesta reacció, que són les seves mans qui em fan anar a cent les polsacions. I callo. Noto que els seus dits abandonen els meus llavis i tornen a mullar-se sota l'aixeta i degotant inicien un camí desde la meva espatlla recorrent el meu braç... i soc conscient que és aquell que no té mà, perquè la aquesta extremitat meva encara és entre les meves cames. I sé que no s'aturarà on acaba la vista i que seguirà el camí de la pell del braç fins al peatge de ... d'on? No vull posar-li barreres! No ho he decidit, no ho pensat ni sopesat, però desitjo que continui avall, avall... que no s'aturi... perquè ara el meu desig no té nom però té urgència.
Em sembla que m'ha llegit perfectament als ulls la meva entrega total, perquè arriba a la meva roba i continua endins i situa sobre els meus dits els seus i empeny amb força i inicia una presió constant que envia a tot el meu cos una descarrega súbita i bestial d'adrenalina... i de gust.
I per uns instant soc plenament conscient de què soc dins un lavabo amb una desconeguda, cadascuna amb una mà dins les meves calces, fregant el meu sexe a deu dits i compartint plaers.
A mi m'està bé! A ella no sé, però no fa cara de desagradar-li!
Però no podem continuar ara, aquí, així...

Comentaris

  • Més festa!!![Ofensiu]
    Unaquimera | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Una abraçada digna de la celebració,
    Unaquimera

  • excitant[Ofensiu]
    monsvariats | 26-10-2006 | Valoració: 10

    primer que tot gracies per llegir i comentar el meu relat.
    Ara dirte que es molt excitant els teus dos ultims relats,. els he llegit i rellegit i tornat ha llegit i cada cop els sento mes excitants.
    continuare lleginte per seguir excitant-me....

  • Carnestoltes06 | 24-10-2006 | Valoració: 10

    Que no podem continuar ara, aquí, així...?
    En nom del desig, t'ho prego: continuem, doncs, en un altre moment, però fes-ho, endavant!

    Carn

  • que com escrius?[Ofensiu]
    llumdenit | 24-10-2006 | Valoració: 10

    m'encanta com ho fas.
    Aquest relat m'ha encantat, ho descrius tan bé que es pot veure, fins i tot sentir..
    Buscaré temps per llegir-te, això segur.
    I gràcies pel comentari, no sé si hi haurà continuació, m'ho estic pensant ..

    una abraçada
    llumdenit

  • Ja tenim aquí la continuació![Ofensiu]
    Unaquimera | 13-10-2006 | Valoració: 10

    I, realment, és bona... mai millor dit, arribeu a les mans! Al menys, t'arriben les d'ella! Entreu en contacte dolçament. Ho descrius alternant els moviments d'ambdues mans amb una sensualitat lenta, descriptiva en quant a llocs i accions i vas creant el clima apropiat.

    Aprofites molt bé un espai tan reduït i sense gaires possibilitats de moviments com aquest que havies triat.

    Respecte al final, em deixes amb un dubte: continuarà? Aquests punts suspensius semblen una promesa...

    Si continues, avisa'm. Jo tornaré a llegir-te.
    Avui t'envio una abraçada amb molt de gust,
    Unaquimera

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Txell Pellicer

Txell Pellicer

7 Relats

70 Comentaris

16032 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer, fa anys, amb la pell calenta.

_Després, la pell es va quedar freda_

""La pell freda és aquesta membrana, filtre o mediació que hem interposat amb les coses: aquesta pell de monstres que ens creix i ( com la sang ) es fa freda per no fer-nos massa sensibles a la realitat. És la pell que ens torna indemnes, resistents als estrips del món."" Anna Romero dixit.

_La pell freda és un malson_

""Mai no som infinitament lluny d'aquells que odiem. Per la mateixa raó podriem creure que mai no serem absolutament a prop d'aquells que estimem."" S. Piñol escriu.

_La vida avança, la biografia s'allarga i la pell a poc a poc s'escalfa_

""Quin misteri de pell!
Quin univers, tocar-te!""


lapellcalenta@hotmail.com


R en Cadena

"La gitaneta gypsy em va encadenar i jo he passat la cadena a Sisquatre i a Simon"

(descobreix què és "R en Cadena")