Mercat sonrealista

Un relat de: Capità Borratxo

- Que teniu son?

- Ui, i tant! De quina en vols ?

- Doncs… no sé… què hi ha?

- Mira, tenim de tot. Tenim aquesta que ens acaba d'arribar, Somnis Humits. T'ha d'agradar el picant, és una mica picantona i potser et fa suar una mica, però ens han dit que tindrà molta sortida. Si vols una cosa més normaleta, emporta't Dolços Somnis, surt bastant bé. També tenim d'altres que no es venen tant i després tenim les importades.

- Què teniu d'importació?

- A veure… mira, aquesta d'aquí, francesa, Le Rêve d'Or, és una mica cara, però diuen que és la millor, et surtiria a 150 euros el quilo.

- Ui, massa car, massa… jo buscava alguna cosa més senzilla, pel migdia.

- Ah, llavors enduu-te'n aquesta: Siesta. Ens la porten cada setmana de Cadis. La tens a 23 euros el quilo. És refrescant i molt sana. Te'n poso?

- Va… sí, posa'm aquesta.

- Quant en farem?

- Posa'm mitja lliura que no vull fer-ne gaire, que després no em trobo bé…

- Però si és el millor que hi ha! Va home, te'n poso mig quilet i la setmana que ve m'expliques com ha anat.

- Va… m'has convençut… com em surti malament te la torno, eh?

- Tranquil maco, que t'he enganyat mai, jo?

- No dona, no, però no em refio…

- Ai… mira… seran 12 amb 35, t'ha fet una mica més de mig quilo, així va bé?

- Sí dona, sí, no pateixis. Té, t'ho dono just.

- Gràcies! Vols una mica de julivert?

- Sí, si us plau.

- Té, au, vinga, i que vagi bé la migdiada !

Comentaris

  • Tresors..[Ofensiu]
    bocidecel | 23-07-2008 | Valoració: 10

    ..que descobreixo amagats en l'espai d'RC. Noves coneixences, espurnes que il·luminen els moments.
    Moltes gràcies per la teva visita, així t'he pogut llegir, He pensat comentar-te aquest relat perque em fa molta gràcia això del mercat de la son, Potser podriem afegir-hi un mercat d'intercanvi, així el que en disposen de sobrera, podrien deslliurar-se'n i encomanar-la al que ens fa falta. Molt bò això de poder triar la qualitat i la procedència. A veure si pots trobar per al teu mercat unes hores de son reparadora d'infant....aquí hi tindries una fidel compradora.

l´Autor

Capità Borratxo

61 Relats

131 Comentaris

55366 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
L'endemà d'aquella nit tot va ser nou. Però res no podria amb les seves ganes d'escriure. El capità va fotre's un bon glop d'aiguardent i obrí el llibre en blanc per la primera pàgina, tot escrivint:

"L'endemà d'aquella nit..."



Si voleu res, us deixo el meu e-mail:

rubenroca77@hotmail.com

Gràcies per tot! (sobretot per les correccions, comentaris, valoracions, etc.)