Mentiders!

Un relat de: inadaptat

Qui són els grans? Ells són els que et diuen que dir mentides és dolent i llavors són ells els que te les foten. Es pensen que pel simple fet de que tingui sis anys sóc estúpid. Que em poden enganyar i manipular i fer-me creure el que volen….Doncs sí! Ho han aconseguit! M'han enganyat, m'han desil·lusionat i m'han fet adonar que la magia només existeix als jocs de mans! I ara he descobert el secret que fa que hagi deixat de ser un nen per continuar sent un nen. Però ja no serà el mateix. Ja no riure amb il·lusió, ja no desitjaré tot allò que m'agrada, sinó que ho demanaré; ja no m'adormiré amb un somriure hores després d'haver anat al llit, ja no escriuré aquelles cartes tan boniques que decorava amb dibuixos…ja no em despertaré a primers hores del matí per anar corrents al sofà i ja no m'hauré de portar bé per por a les represàlies! Ara veuré a tots els de la meva classe que encara somien com uns pallussos: jo ja estic despert...Espero que quan sigui gran descobreixi per què els pares enganyen als seus fills, i llavors encara diguin que és bonic fer-ho...
Tot i així…tinc unes ganes que arribi el dia de reis... :)

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de inadaptat

inadaptat

12 Relats

42 Comentaris

18317 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
He mort...

urogu@hotmail.com