Menorca

Un relat de: maricel

Menorca t'enamora en cada raconet, en cada platja, en cada poble.
Un estiu a Menorca, es sinònim de tocar es cel, es vespre de sant Joan a Menorca es Ciutadella viva, un vespre de berbena, gin amb llimonada i amics es com es defineix un bon menorquí,unes avarques es com Menorca als teus peus.

Menorca, tu ets un raconet (gran) del meu món :)

Comentaris

  • un petit gran racó[Ofensiu]
    ESTEL | 23-01-2009 | Valoració: 10

    hi vaig estar una vegada i em va enamorar. Que tindrà Menorca!!!

  • Ah, Menorca[Ofensiu]

    Gràcies per fer-me retrobar l'illa de la meva àvia, on vaig passar una pila d'estius. Ara que sóc molt lluny -visc al Canadà- m'ha agradat molt llegir aquest poema en prosa que ens ofereixes. Ha estat com un raconet càlid enmig de tot el fred que fa aquí.
    Shaudin

  • amour_amer | 22-01-2009 | Valoració: 9

    També sòc d'aquesta petita illa, i per jo és una gran virtut poder tenir aquestes platges, i aquets paissatges...

  • menorca[Ofensiu]
    marieta | 20-01-2009 | Valoració: 9

    a mi també m'agrada molt menorca i aquí està molt ben descrita. Escrius molt bé els textos. Jo també he anat i Menorca i és molt maca. Cada estiu hi anava però ara ja no puc.

  • menorca[Ofensiu]
    marieta | 20-01-2009 | Valoració: 9

    a mi també m'agrada molt menorca i aquí està molt ben descrita. Escrius molt bé els textos

  • Menorca dins del cor[Ofensiu]
    F. Arnau | 19-01-2009 | Valoració: 10

    He llegit el teu relat i es nota que portes Menorca ben dins del cor. Tan sols que m'ha semblat una mica curt, i m'he quedat amb ganes de més. D'altra banda, això no és dolent (quedar-se amb ganes de més).
    Jo conec la teua illa, encara que la meua estada a la dècada dels setanta, per motius de treball ja queda una mica llunyana. Però em va marcar, i considere Menorca com un lloc on m'agrdaria sempre tornar.
    Benvinguda a RC!!!

    Una forta abraçada!

    ©Francesc Arnau i Chinchilla

    PS Et deixe uns poemes que vaig fer dedicats a la teua illa. Espere que t'agraden...
    Oda a Menorca

l´Autor

Foto de perfil de maricel

maricel

18 Relats

41 Comentaris

23517 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Nascuda el 1990 a la bonica illa de Menorca, creixent entre cales, penya segats i platges de sorra encantada. En l'actualitat està visquent a Barcelona per formar-se com a empresària a l'universitat Pompeu Fabra, però els qui la coneixen bé saben que el que li agrada de veritat es plasmar els seus sentiments sobre un paper... :) plaer.de.ma.vida.