Me'n vaig anar a dormir tard

Un relat de: tramuntana

Explica'm qui és qui camina,
sobre les terres humides del no res,
explica'm com s'ho fa
per no perdre's.

Els dies no són
un ventall d'hores per ser passades,
si no que són unes hores,
per passar.

Algú em va dir fa temps,
que el dia s'acaba quan te'n vas al llit.
Però jo ahir,
me'n vaig anar a dormir tard...

Potser dintre d'un temps,
quan vulgui recordar el que sentia,
obriré el llibre dels records,
i llegiré un vers d'un dels meus poemes.

D'aquesta manera sabré,
que mai no vaig estar sola.

Comentaris

  • No t'enganyis.[Ofensiu]
    Bonhomia | 18-11-2005 | Valoració: 9

    Jo camino per terres seques del no res, però estic perdut eternament. El dia comença quan t'en vas al llit i mai és tard. Totes les persones estan sempre soles.

  • tu no estaràs mai sola !!![Ofensiu]
    jmgg | 16-11-2005

    Hola tramuntana, tu no estaràs mai sola, els teus poemes sempre estaran amb tu i de rebot amb nosaltres, tots aquells que llegim cada dia algun dels teus relats.

    Una abraçada Laura


    Josep Mª

    PD. Quan hem trobis "faltetes" disme on son que miraré de corregir-les

  • Sempre ens quedaran les paraules...[Ofensiu]
    papallona | 15-11-2005

    M'ha agradat aquest poema, i més quan he vist la teva edat... Jo també soc una escritora jove, tenc 18 anys, i també tenc algunes coses escrites dels 14 anys, però la veritat és q no m'agraden gaire. Però tu veig que ja tens el teu estil, i que escrius d'una manera molt madura. Enhorabona!Besades.

    Papallona

  • Si i no[Ofensiu]
    Guspira | 15-11-2005

    Si algú t'explica, com s'ho fa per no perdre's, no m'ho expliquis, que quan ens perdem, al no res, sentint potser la soledat com un alé fred sobre el clatell es quan aprenem a viure, i ens fem més forts, i aprenem a passar els dies com cal, sense desaprofitar ni un sol segon.
    Endavant!

    Petons
    GuSPIRA

  • fent camí...[Ofensiu]
    ROSASP | 14-11-2005

    De ben segur que en el fons mai et sentiràs sola del tot; els versos ens alliberen i queden les emocions al descobert transformades en paraules que fins i tot al cap dels anys continuen tenin un sentit, perquè són una part de nosaltres mateixos.
    Evolucionem amb cada pas i ens enriquim amb cada poema que ens mostra allò que molts cops no seríem capaços de veure...

    Que et vagin molt bé els exàmens; la Laia tampoc té temps de res entre l'institut i la música.

    Una abraçada molt gran de part de les dues!

l´Autor

Foto de perfil de tramuntana

tramuntana

423 Relats

658 Comentaris

439423 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Em dic laura, tinc 15 anys, ( 24 de maig del 1991).

" ...yesterday, love was such an easy game to play, now I need a place to hide away"

...Els teus ulls dibuixen paraules que ni tant sols he sentit mai...

...porqué no hay nadie que te quiera igual que yo.


...yǿu шāy sāy I'ш ā dяέāшя



- laurasainzr@hotmail.com