Mel i flames

Un relat de: dallonses

Pura fal·lera vs.
Fal·lera impura.

-Recomença, t'ho suplico, que adelero intensament
les besades i amoretes,
que m'adulen tendrament;
i enyoro la fruïció de la teva virior,
que em sedueix cada dia i nit a l'exultació!

-Voldria que et deixatessis als raconets del meu cos;
tinc la pell de color nacre,
amb reflexos ambarins,
que amb un palpeig vellutat, traspua sensualitat.
Però tu, t'imposes invicte, brandant el penó tibat.

Juguem a fer al•legories de precompenetració:
-Tu el metge, jo infermera;
tu, el llebrer caçador;
jo el conillet amagat a l'entrecuix afamat.
Només tu el pots sadollar amb el fuet engrescat-

Amb el fogó de la cuina, rogent, no val a badar...
De primer plat: l'as de bastos,
una tronca colossal,
que d'un bot salta del plat, i a l'esvoranc s'ha ficat.
-No volies caldo...?, no...?, quatre tasses n'has tastat!-

Quatre bols de brou i, encara, s'alça lluent el carall.
Prenc alè una estoneta, bavant com un degotall...

Comentaris

  • Enhorabona ![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:

    Enhorabona! El teu poema ha estat seleccionat, pel jurat d'autors i autores del Concurs ARC de Poesia Eròtica «Traços de desig», per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça (concursos.arc@gmail.com), el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l'assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el POEMA ...................................................................................................
    del qual en sóc autor/a, en el recull "Traços de desig".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

    - - - - - - - - - -

    Important: Us recordem que aquesta convocatòria és oberta únicament a persones sòcies de l'ARC.

    Per associar-vos a l'ARC, cal descarregar i emplenar aquest document: Formulari d'inscripció. Una vegada complimentat, cal fer l'ingrés en el compte i enviar-lo juntament per correu postal a l'adreça de l'Associació de Relataires, (Carrer Terra Alta, 11 - 08338 - Premià de Dalt) o bé escanejar-ho tot i enviar-ho per correu electrònic a l'adreça de l'Associació: A/e: associacio.relataires@gmail.com