Meditació 1

Un relat de: Swami Wati Rodrigananda
Estira't. El cos, connectat al terra.

El terra és protector. També atrau i vol xuclar el teu cos.

És un acte d'entregar el cos, i alhora evidencies el seu pes. Mai l'havies tingut tan present.

Alenteixes el ritme respiratori. Avances a un notar-te volàtil, lleugeresa.

Ets conscient del teu estar així, silent, immòbil.

T'integres a aquest estat més i més.

Escoltant aquesta música que t'asserena.

Pots somriure.

El somriure interior, l'interior.

T'il·lumina la faç.

No fas res, res més que ser un cos sobre el terra que notes com l'has deixat de notar, gradualment.

Saps, des de molt endins, que aquesta sensació és l'eternitat pura i dura, genuïna. T'empastifes de goig. És orgàsmic.

Saps que no fa por, que la por és una màscara.

Permets que la por marxi sobre un núvol passavolant. Fora.

Et submergeixes en el gaudi d'oblidar qui ets.

T'adones de la pau que et recorre la pell?

L'aculls, estàs en plàcida distensió.

Et cures el massa pensar, el massa patir. Són resistències i, sovint, inútils.

T'imagines que ets aire i foc i terra i mar. I èter.

Et visualitzes suma d'elements, un univers complert i fort, bell, que s'eixampla i es contrau. Ets creació, t'ets creació.

Envies amor a ...tot quisqui...perdó!...Emets amor per a tu, no amor egoic, ja has transcendit del cos, el xassís que sosté la teva manifestació física.

Envies amor, no et cal cap segell ni sobre...nooo, vull dir...envies amor, incondicionalment.

A qui? A tu, a tots els teus 'tu' que també estan repartits en d'altres éssers i que hi identifiques. No t'adormis ara! Ets a punt de l'inefable, el grau holístic arxiexcelsior.
Ho has aconseguit.

No, no vols medalles.

També rius, per dins. Rebentes cèl·lules malparides. Ho estàs fent bé.

Agraeixes.

Torna a lloc, encara que costi, amb més saviesa, la pregona i sense mots.

Comparteix-la.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Swami Wati Rodrigananda

Swami Wati Rodrigananda

1 Relats

0 Comentaris

194 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Tranquil·litat, però vigilància alhora.

Últims relats de l'autor