Matemàtiques

Un relat de: meral

Un, dos i tres:
Per la nit prendrem cafés.

Quatre, cins i sis :
Per tenir un són feliç.

Set, vuit i nou :
El món és plé com un ou.

Deu, onze i dotze :
Es fan guerres colze amb colze.

Tretze, catorze i quinze :
Els diners ens fan la guitza.

Setze, diset i divuit :
Ho trencarem tot en un descuït.

Dinou, vint i vint-i -ú :
Ens falta sentit comú.

Vint-i-dos i vint-i-tres :
Els humans ja no som res.

Vint-i-quatre i vint-i-cinc:
Alegria ja no tinc.

Tant de bó tot fos tan senzill
Com fer rodolins amb un espill.





Comentaris

  • comentari[Ofensiu]
    Noia Targarina | 01-03-2016

    Es un relat molt senzill I podria ser més extensiu, no es massa llarg.

  • L'esdrúixola m'ha dut fins aquí...[Ofensiu]
    deòmises | 01-03-2016

    ...i amb la grata sorpresa que, per un cop almenys, les xifres no se m'han posat travesseres.

    Senzill i profund alhora, i això no sempre s'aconsegueix. Enhorabona!


    d.

  • Originail i divertit.[Ofensiu]
    Lecram | 28-02-2016

    Un relat molt original i divertit

  • perdona![Ofensiu]

    sóc més despistada que..., ja te l'havia comentat!, perdona!

  • que tendre i divertit![Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 05-12-2006 | Valoració: 9

    sembla que fa poc que ets per aquí, oi?
    Benvingut o benvinguda...!

    Jugar amb la rima, jugar amb les paraules, fer-ne globus de colors, confetti, serpentines..., que meravellós.

    gràcies per sortir-me al pas i donar-me la teva llum generosa i acollidora, per a molts anys, meral!

  • Matemàtiques...?[Ofensiu]
    Arbequina | 25-10-2006

    Un comptable poeta, això m'has semblat a mi. La veritat és que l'he trobat, la poesia, d'allò més divertida i entretinguda. M'he sentit nen altre cop... clar que un nen no entendria el rerefons.
    Res, un bon poema, he gaudit llegint-lo.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • que divertit, meral![Ofensiu]

    he estat mestre fins fa poc i els nens s'ho passaven pipa amb aquests tipus de rodolins tan dinàmics...

    M'ha agradat llegir-te, saber de tu, del teu gust per l'escriptura, i per veure la cara amable de les coses.

    Un plaer meral, finas aviat, espero...

  • Oh,...[Ofensiu]
    rnbonet | 29-09-2006

    ..rodolinaire/a! Bon/a matemàtic/a, que compta -i conta-al mateix temps que fa versos!
    M'ha agradat. Li trobe un no-sé-què d'humor irònic no massa propi de la gent del nord de l'Ebre que... I tu ho ets! Cap habitant del sud s'atreviria amb la rima "quinze"/"guitza"!
    Enhorabona,però! Senyoreta/senyor...; senyor/senyora MERAL.
    Molta salut i molta rebolica!

l´Autor

Foto de perfil de meral

meral

97 Relats

151 Comentaris

104574 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
El meu nom oficial és Marta Capdevila Peydro, m’he posta Meral perquè em vaig casar a Turquia i la meva filla va néixer a Estambul i en llengua turca vol dir isard i s’assembla una mica a Marta. El meu fill va néixer a Guimerà, el meu poble estimat: « Qui perd els orígens perd la identitat ».
.
Escric relats a la revista Nova Tàrrega, tinc publcat un llibre de relats en paper de títol "Les dones dels anells" que ha tingut molt bona acullida. Ara fa temps que no entrava en aquesta web per problemes técnics, però prometo tornar-ho a fer. Tinc dos llibre acabats, un de poemes en català i una novel·la en castellà pendents de publicació en paper i un altre en periode d'escritura. Tinc un llibre publicat a la internet en castellà de títol "Tres meses en mas Montornés".
La foto del meu perfil és vella, ara estic més guapa.
Finalent he publicat el nou llibre en castellà "Nueve meses en Mas Montornés" en paper amb l'editorial Arial ediciones. Altresllibres tinc en concurs.