Matant records

Un relat de: Abs

Agafaré el poc que queda de mi, i ho portaré lluny de tu. Tancaré el meu cor i m'empassaré la clau. No vull morir, no vull que em matis. No m'agrada sentir que tot s'apaga al meu voltant, no m'agrada sentir que l'absència d'amor em destrueix.
Cruament tasto el gust de la realitat de la qual fugia, i m'adono que és amarga, té el sabor de la teva indiferència.
Avui he decidit que tornaré a néixer, igual que un bri d'herba en una matinada de primavera. Netejaré pensaments, esborraré converses, oblidaré la mirada que em congelava, la mirada que em feia volar.

I altre cop els somnis s'han trencat, escombraré el que en queda i els llançaré al mar perquè la sal els cremi, perquè les ones se'ls empassin dins l'oceà.

Comentaris

  • Jo també vull matar records.[Ofensiu]
    jOaneTa | 12-08-2007 | Valoració: 10

    M'agradaria moltíssim poder matar tots aquells records que em provoquen mal així com descrius aquí. Fas que sembli fàcil però realment no és així... Aquests records a vegades poden ser beneficiosos i tot per a nosaltres, malgrat a cops ens destrocin.
    M'ha agradat moltíssim, sobretot una frase:

    "Tancaré el meu cor i m'empassaré la clau."

    Petons.

    jOaneTa

  • ADEU A TOT[Ofensiu]
    fullperdut | 11-08-2007 | Valoració: 9

    Es molt trist el que dius; pero tu ets un valent.

  • Si tot fós tan fàcil[Ofensiu]
    Libertas | 11-08-2007 | Valoració: 8

    Ràbia?
    Probablement.
    A cops no és necessària tan sols la voluntat sinó que el cor també ha de posar-hi el seu granet de sorra.
    M'ha agradat força!
    Endavant, sempre endavant.


    Libertas

Valoració mitja: 9