Masturba'm amor meu.

Un relat de: La noia dels llavis vermells
Masturba'm amor meu, vull que els teus dits llisquin entre els meus llavis, que juguin a fet i amagar i em palpin ben profunda, que em sacsegin els malucs i em facin vibrar el clítoris. Toca’m per tot arreu, per racons incògnits que ni jo mateixa conegui. Besa’m els llavis i humiteja’m, fes-me l'amor amb la llengua, besa el meu sexe, crea un llac de plaer immens en el nostre llit, banyem-nos en ell. Agita’m sensualment mentre em mossegues els mugrons, llepa’ls, sigues explicita que m’excita. Xiuxiueu-me alguna cosa a cau d’orella. Freguem-nos, fem que els nostres cossos suïn d'amor, que els nostres sexes s'atreguin, s’acariciïn. Fes-me l'amor amb el tacte entre mirades còmplices. No vull que paris, que no s’acabi. Vull regar el teu jardí, inundar el nostre llit de plaer, tensar els nostres cossos, que es contreguin, congelar els nostres sentits, arribar al clímax.

Comentaris

  • 3D Teatre[Ofensiu]

    Hola 3D teatre, podem parlar la vostra proposta. Aquí us deixo el meu correu perquè m'expliqueu qui sou i què teniu pensat.

    lanoiadelsllavisvermells@gmail.com

    Gràcies!

  • adaptació teatral[Ofensiu]
    3D Teatre | 05-04-2016

    Hola Noia del Llavis Vermells!

    magnífic text

    Som 3D teatre i voldríem contactar amb tu tan aviat com et sigui possible perquè volem portar a l'escenari aquest text teu.
    Com podem fer per contactar?

    Salutacions i gràcies

    3D Teatre

  • Fantàstic![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 17-01-2016 | Valoració: 10

    Si senyor, un relat de deixar-se anar, de dir les coses pel seu nom, amb èxtasi i sensualitat. En poques ratlles has descrit una relació bestial, fantàstica! Felicitats! Una abraçada.

    Aleix

  • m'he errat...[Ofensiu]
    touchyourbottom | 16-01-2016

    ...hola, novament. M'he errat d'alter ego. El de 'masturba'm, amor, meu' el tinc en aquest que ara faig servir. Catúfols: perquè erótica amb cometes o no, pseudoeròtica o tirant per aquí normalment és de la TGNK.

    Sorry, theredlipsgirl !

  • Ostres reostrades!!!![Ofensiu]
    Tanganika | 16-01-2016

    Resulta que tinc un relat amb el mateix títol...ara que l'hem desenvolupat diferent ;)

    TGNK