Mars

Un relat de: unmarpernopensar

M'he enamorat tant de tu, que ignoro ja les nocions i els convenis.
Allò que em tenia reprimit, i sota l'ala m'hi amagava.
Ja no vigilo si algú ve d'amagat, ni tampoc si algú s'atura.
Jo només tinc ulls pel mar, que m'inunda d'aventura.
De promes i paraules. De passions i de mirades.
Sospira Júlia, sospira i somnia.
Les utopies estan per construir, però tu i jo, per destruir-les.
No et sentis extranya, ni tampoc estel fugaç.
Que les passions no es controlin, no atura els navegants. Ha estat una trobada desfrenada, on tot ha volat, sens mirar.
On tot s'ha aturat i res es queda, on hem tornat a dibuixar. Sens ha parat el temps i la vida, sens ha tancat els ulls pintats.
No vull ser cap víctima de roses, jo només vull estimar.
I és per això que res m'importa, tant o més, que el caminar.
Ara m'acabes de fer una perduda, i jo et faria un castell a mà. Un llac o riu que ens porti, en un mar per no pensar.

Comentaris

  • cadència[Ofensiu]
    Anna Naïve | 30-12-2007 | Valoració: 10

    Fas una poesia esplèndida que jo definiria com la descripció que fas de l'enamorament en el primer paràgraf: al marge de les nocions i dels convenis. Les teves paraules, plenes de sentit, s'encadenen amb una cadència fluïda i, alhora, dibuixes unes imatges que inviten a aturar-s'hi per a gaudir.

  • És tan bonic... [Ofensiu]
    Suzanne | 27-12-2007 | Valoració: 10

    el que has escrit! M'encanta el teu estil sintètic i depurat, però també amb imatges molt ben trobades, d'un gust exquisit. Pura poesia:

    Jo només tinc ulls pel mar, que m'inunda d'aventura.

    no sé... tot, és tan bonic que fa plorar.

    S.

  • Gràcies i gràcies! [Ofensiu]
    unmarpernopensar | 21-12-2007 | Valoració: 10

    Gràcies Àngela.

    Per tot el que ets. Per tot el que fas.

  • ets genial![Ofensiu]
    carpediem_22 | 20-12-2007

    t'ho merexes, ser feliç, de veritat. estar enamorat i ser correspost, estar tot el dia somrient, estar als núvols, estar en un nou món, estar nou, estar com realment s'ha d'estar. perquè ja era hora que et passés a tu. perquè ets el millor!

    i dir, que la Júlia és una noia molt afortunada. amor més gran que el teu, és difícil de trobar.

    un petunasS**

    sigues feliç, sempre...!