Mares d'Adopció S.A.

Un relat de: nessang

MARES D'ADOPCIÓ S. A.

O: oficinista
C: clienta

O: - Bon dia. Què desitja?
C: - Bon dia. Voldria adoptar una mare.
O: - Porta tots els papers?
C: - Aquí els té.
O: - ...Correcte. Bé, doncs ara li hauria de fer una petita entrevista.
C: - Sí, és clar, ho comprenc. És molta responsabilitat.
O: - Si sabés... Trobem casos de tot. Des del noi que vol minyona de franc, fins els amos de restaurants que les volen com a cuineres. Ja se sap que, per cuinar, com una mare...
C: - Quina barra! Però això no serà cap problema per a mi. Tinc un noi que ajuda amb les feines de casa. I ens agrada cuinar, al meu home i a mi.
O: - Bé, això és un punt al seu favor. Té alguna preferència d'edat, raça, religió, estudis...?
C: - No la voldria gaire gran. Tinc dos nens que voldrien gaudir d'àvia. Estan molt contents amb la seva cangur, però ja se sap que no és el mateix.
O: - Ja tindran temps per a ella?
C: - Sí, és clar. El meu home entra a treballar tard, i s'ocuparia dels esmorzars. I jo faig jornada continuada i acabo d'hora. La podria acompanyar al parc, o al Casal d'Avis del barri...
O: - L'importaria que fos amb deficiències, com ara reuma?
C: - No, no. El meu sogre en té, i estem molt al dia dels tractaments. A més a més vivim en un primer pis i tenim ascensor. Creu que tenim esperances?
O: - Les llistes d'espera són molt llargues, i sortosament hi ha pocs fills desnaturalitzats que deixin els seus pares en un asil... o fins i tot s'han trobat abandonats en boscos. Però crec que tenen bones possibilitats. Encara que seria més fàcil si volguessin adoptar un pare.
C: - És que ens faria tanta il·lusió una mare... Fins i tot hem començat a decorar la seva habitació.
O: - Bé, doncs ja rebran notícies nostres. A reveure.
C: - Moltes gràcies i a reveure.

FI

Comentaris

  • Boníssim![Ofensiu]
    Arbequina | 22-08-2006 | Valoració: 10

    Molt bon relat.
    En la linia dels altres tres, però aquest, si cap, més rodó. Gaudeixo molt amb els teus relats-crítica, els trobo francament bons, petits bombons.

    Fins aviat.

    Arbequina.

  • Xicot...[Ofensiu]
    rnbonet | 18-12-2004

    ... està clar que la pela és la pela... i que tota la grandària i felicitat del món gira entorn això que en gavatxo se'n diu "MOI". I si no, temps al temps...
    O no era això? Sinò que tothom és un cagamandúrries que primer jo i després els altres... i "après moi, le déluge"?