Mare

Un relat de: Homo insciens
Esculpeixes amb delicadesa sobre una base modelable,
admirant la grandesa de la matèria primera;
per si sola manifesta les possibilitats de com existir en un futur.
Afaiçones amb tendresa, engrandint les virtuts amb valors.
Compons, honesta amb la –teva– veritat,
per transformar-se
en una obra genuïna, fidel a si mateixa.
Espaies les teves idees i es representen les seves.
L’alliberes del teu camí, esperant poder seguir el seu de prop,
desitjant que sigui un camí il·luminat per la seva essència
i la seva joia.



Comentaris

  • Hola Homo insciens...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-10-2020


    Quan tingues temps, t'invite a la meua pàgina, l'últim relat meu. Bé, espere que et vaja bé en companyia de la teua familía.
    Saluts cordials i cuida't...

  • Marona[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 07-05-2020 | Valoració: 10

    Un poema molt profund i sentit. Si ta mare és encara al teu costat ets un home afortunat. Perquè no hi ha res com l'amor d'una mare... Encara que cada cop hi ha més homes marones. Però mai és podrà igualar al d'una mare, puix que el d'aquesta és una part despresa d'ellà, un annex.. que ha estat gestada dins el seu cos. Per això quan en tal i en tal altre diu: que aquella dona és una mala!, ja pots comptar quina mena de dona deu ésser...Jo tinc un poema, "Oh! mare". el que fa 38 marxa enrere. És molt trist, és en record del dia que va morir...Salut i enhorabona per tant brillant poema. Tot seguit faré un cop d'ull al teu blog. Nil.

  • Camí il-luminant[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-05-2020 | Valoració: 10

    Amb paraules senzilles has compost una poesia molt bonica i tendra a ta Mare, on l'expresses molt delicadament. La rima interna li dona un gust de lectura exquisida. M'ha agradat, Holmo insciens.
    Jo també tinc un poema editat a "Ma mare", titulat "Cauen les estrelles", si vols, t'invite a llegir-ho. Ja fa unes setmanes en arrere. Gràcies.
    Saluts. PERLA DE VELLUT

l´Autor

Homo insciens

65 Relats

405 Comentaris

32792 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Homo insciens


Per aquest indret em faig dir Homo insciens (home ignorant)

El meu correu:
estirantelfildelaignorancia@gmail.com

El meu blog:
Estirant el fil de la ignorància