MAR BLANCA

Un relat de: brins


Sento que una mar blanca em busca, i m’ agrada trobar-la en la niviesa d’aquest full; necessito fer surar l’ànima, necessito parlar de sentiments…

Sóc vaixell de paper desfet per la pluja que navega solitari amb veles replegades per evitar que l’enyor les malmeti. Quan de bon matí em truca a la porta la tristesa, la rebutjo amb majestàtica insolència per impedir que em mossegui la llum del dia o m'estripi somriures estimats; intento protegir els fills de les ungles de la melangia. Ja sé que sense memòria no hi ha passat ni aire per sobreviure, però procuro escriure’ls pàgines de colors que magnifiquin, tan sols, el goig de viure; em prohibeixo el plany i la desesperació; no vull vessar llàgrimes sense aprendre ni abandonar-me a la impotència, vull aferrar-me a fragments blaus caiguts del cel que em puguin ajudar a mostrar tot l’amor que encara em resta.

I així, fent el cor fort i navegant per aquesta mar blanca que és força, llum i pell serena, continuo creant la meva història molt a prop de les persones que estimo...

Comentaris

  • El temps que et trobaràs[Ofensiu]
    jordiPo | 28-08-2019 | Valoració: 10

    No hi ha res com viure a prop del mar, així com poder desplaçar-te a qualsevol platja que disposi de servei de webcam online que et permeti veure abans el temps que et trobaràs

  • Els teus sentiments són puresa.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-03-2019

    Que encant de relat sobre la "mar blanca", que és una meravellosa prosa poètica i amb un sentit molt atractiu amb els teus sentiments.
    Vaja! he anat a aquest poema i m'ha agradat molt, no passa res que siga de l'any passat...
    Una abraçada...
    Perla de vellut

  • Ets un escrit molt ben explicat[Ofensiu]
    Josep Llop Llop | 16-08-2017


    No et conec, però fas senzill conèixe't perque et saps explicar clar i fer del quotidia teu una narració carregada d' humanitat i casolanes possibilitats.

    Felicitats per ésser així, tal com ho has explicat !

  • Viure a prop del mar és meravellós[Ofensiu]
    andrecc | 14-07-2017

    Viure al costat del mar és el millor que existeix. Jo he passat moltes experiències molt boniques al mar. He viscut durant molts anys a Blanes i és una ciutat encantadora i plena de vida. I respecte al que diu el nostre company més amunt, al mar també es poden viure experiències sexuals molt boniques. En parella o sense. Hi ha moltes formes de gaudeix el mar i per als que no té el mar a prop, només els queda Gaudeix-lo i tenir en directe des d'alguna web amb càmera webcam des de casa.

  • Sembla ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 12-07-2017 | Valoració: 10

    ... alguna cosa així com una declaració de principis naturals poètics. Sí, tots ens hem d'aferrar al que ens manté feliços, allò que no es perd doncs el temps ens regala nous amors.


    Sergi : )

  • Amor de Mar[Ofensiu]
    elmundodelauralopez | 29-05-2017 | Valoració: 10

    El mar té un erotisme únic que per a la gent que som de platja ens dóna un punt de sexualitat. M'ha agradat molt! em va recordar una vegada que vaig tenir sexe en el mar i va ser molt excitant. De fet fins i tot ens vam gravar en vídeo XD

  • Vaixell de paper[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 22-05-2017 | Valoració: 10

    Un objecte fràgil, visitat sovint per la tristesa, però que fas tirar endavant perquè la vida no s'atura per les nostres vulnerabilitats. Sento mil vegades aquest sentiment de buidor, de desolació, però, com dius tu, "intento protegir els fills de les ungles de la melangia". I em dono empenta per aconseguir que ningú no se n'adoni.

    Un relat preciós, ple de poesia i tendresa. Gràcies, brins

  • Fragments[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-05-2017 | Valoració: 10

    Si, agafa't als fragments de vida, gaudeix-los al màxim, estima, torna a estimar, no paris d'estimar i transmet-nos aquests sentiments que tan bé dibuixes. Pilar, un plaer immens llegir-te! Una forta abraçada.

    Aleix

  • Fins al proper![Ofensiu]
    E. VILADOMS | 19-05-2017

    Brins de poesia damunt la mar blanca.
    Fins al proper curs relataire!

  • El teu vaixell de paper...[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 19-05-2017 | Valoració: 10

    El teu vaixell de paper, ple d’emotives paraules, sempre, sempre arriba a bon port
    —Joan—

  • SENTIMENT[Ofensiu]
    berguedana | 19-05-2017

    Molt bona connexió entre el mar i el dins d'una persona. Farcit de literatura. Molt bé.

  • Un cor que navega[Ofensiu]
    Montseblanc | 19-05-2017

    He notat que en els teus escrits, entre d’altres coses, fas servir els colors d’una manera perfecta per a transmetre sentiments i sensacions.
    Em sembla que això que dius també forma part de la “llei de vida”. Fer el cor fort i oferir la millor cara als que venen rere nostre que, al seu temps, també es trobaran en aquest procés de plorar per dins i riure per fora...

  • Avui he llegit [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 19-05-2017

    els teus darrers relats que no havia comentat i , un cop més,
    m'ha meravellat la teva deliciosa prosa poètica i la teva sensibilitat.

    (Amb lo que va d'any, el meu marit ha hagut d'estar ingressat a l'hospital amb neumonia dues vegades. Está molt "delicadillu" i haig d'estar pendent d'ell les 24 hores del dia.)

    Una forta abraçada, estimada Pilar.

  • Belles històries[Ofensiu]
    Magdala | 19-05-2017 | Valoració: 10

    Avui he esmortzat llegint aquest preciós relat i has aconsequi que el mati s ompli de sentiments. Moltes gràcies per compartir amb nosaltres les belles històries que vas creant.

  • Molt bonic[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 17-05-2017 | Valoració: 10

    Quanta poesia desprenen les teves paraules en aquesta mar blanca. M agrada molt com escrius

Valoració mitja: 10