Manuals d'iniciació . Pelis Porno.

Un relat de: ElCostatFosc

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Forma d'utilització :
S'ha d'anar vestit per l'ocasió. Alguna cosa que permeti tocar-se amb facilitat. Un pijama per exemple. Desaconsello anar totalment despullat. L'entorn també es important . Aconsello poca llum. Tenir preparares unes begudes i alguna cosa per picar ajuda a fer la sessió confortable. L' alcohol pot donar a l'experiència aquell punt de distanciament de la realitat necessari per assolir una satisfacció plena. Naturalment s'ha de buscar un moment que garanteixi que no serem interromputs. En una de les meves sessions més agradables m'ho vaig muntar a la nit, amb tres pelis, una eròtica per obrir la gana i dos pornos per rematar , ho vaig acompanyar amb cava ben fresc i trufes gelades.

Les pelis :
Diu el tòpic que les pelis porno no tenen argument . Com la majoria de tòpics es una veritat a mitges . Es cert que la majoria no en tenen . Però hi ha de tot. Una de les pelis que més m'ha excitat es una versió porno d'Alicia al país de les meravelles. Amb molt argument.
De tota manera, en el 90 de les pelis es basen en la filmació de una sèrie d'actes sexuals units per un fil argumental anecdòtic o inexistent. Tots aquest actes segueixen la mateixa coreografia :
1.- La felatio o mamada. La noia xucla el penis del protagonista o protagonistes amb intensitat i afició. Sempre comença així. La duració d'aquest primer pas es variable. L'home o homes aguanten estoicament i no arriben al orgasme en aquest punt.
2.- La penetració vaginal. Es el centre de l'escena i pot durar molta estona . Es practiquen totes les postures imaginables. Si hi ha més d'un home la noia es penetrada per un i l'altre alternativament. En aquest cas es combina felatio i penetració. Aquí encara que sembli mentida tampoc s'escorre ningú.
3.- La penetració anal. Es el punt immediatament anterior a l'apoteosi final . Si hi ha més d'un home es practica la doble penetració, un per el cul i l'altre per el cony. Els superhomes segueixen sense ejacular.
4.- La/es ejaculacions. Molt semblant al pas 1, però en aquest cas l'home s'escorre. A la cara o directament dins la boca . La noia dona mostres de gran satisfacció con si l'esperma fos cava català .
El lider indiscutible en aquest tipus de porno, diguem-ne standard, es la marca Private . Models espectaculars, molt joves i maques de debò, i escenes filmades en entorns realment increïbles. Recordo algunes pelis de Private filmades en antics palaus de l'europa del est, o una filmada al desert davant de les grans piràmides d'Egipte.
La resta de porno es molt variat. Tenim les pelis especialitzades. Per exemple en coit anal. O en sexe oral. Tenim les de sexe casolà, filmat per parelles reals. I ha molta varietat. Una especialitat amb molt bona acollida es el Bukkake . El Bukkake es una modalitat de sexe en que una noia xucla i fa arribar al orgasme a molts homes ( molts pot voler dir 10, 20 30 o fins i tot més ). Els homes se li escorren o bé a la cara, o bé dins la boca. La marca alemanya GGG es els rei indiscutible del Bukkake . No apte per a gent impressionable.

Punts a favor :
Es econòmic. Les pelis porno son barates de llogar, i fins i tot poden resultar de franc si te les baixes amb l'emule.
Veure pelis porno no pot contagiar ni el sida ni cap MTS. Es una practica neta.

Inconvenients :
Pot provocar addicció . I en la vida real les dones no son així. Naturalment els homes tampoc. ( llàstima ? )

Comentaris

  • eps...[Ofensiu]
    foster | 14-07-2006

    he mirat els teu repertori de relats especialitzat...erotisme, porno, putes...sí, és, sens dubte, uns dels meus temes peferits, però més en la vida real o en una recreació argumentada, amb personatges i situacions "literàries", que no pas com a centre objectiu d'anàlisi.
    No dic que no sigui vàlid ni pugui ser útil com a exercici narratiu, però crec que no et cal gens, escrius bé, i potser -crec- malbarates una mica aquesta prosa que sembla et surti fàcil...És així?

    Bé, el text no m'ha explicat res nou sobre el porno, i llavors...no hi trobo massa més...ehem.
    Bé, quan pugui miraré els altres (crec que ja els he ullat, sempre miro les novetats eròtiques...hehe) i et dic alguna cosa amb més coneixement de causa...

    Bé, i un plaer conèixer-te!
    I benvingut a Relats!

    foster