Mans fredes

Un relat de: Columba Palumbus
Merda, els guants. Que me’ls he deixat. Me’ls he tret per provar-me la colònia, segur. La colònia. La botiga. La colònia. Perquè cony m’he hagut de posar la colònia, la seva colònia, i ara em persegueix tot el dia. Patchoulí. Tabac. Pintura. La seva habitació sempre feia olor de fusta noble i pintura. De vell. Ostres, el trobo a faltar. Merda, el trobo a faltar. Tan temps i encara recordo la seva puta colònia. Era l’home de la meva vida i duia una colònia de Patchoulí. De Gucci, com se’ls gastava el tio, no s’estava de res. Però on he ficat els guants? A l’habitació no hi són, aquí tampoc. I si li regalo uns guants? Mare, té, et regalo uns guants. Uns guants de pell, potser. De marca, és una pija. Li encantarà. Fa massa fred avui, no puc sortir sense. Neva. No, no neva, però segur que nevarà a Barcelona. Com aquell any, “ Va vine a casa, que he engegat l’estufa per a tu”. Si en el fons era un encant. I un cabró. Te’n vas anar sense avisar-me, fill de puta. “Ja sabies que podia passar” em van dir. I una merda. Merda, merda, que encara l’estimo. Sí, l’estimo, no me’n puc amagar i no ho penso fer. Vull estar de dol, en tinc tot el dret. Era l’home de la meva vida i es va morir sense dir-me adéu, el vell merdós. I ara a sobre només sento la seva colònia. La seva colònia. Els guants. Els guants…

Comentaris

  • preciós[Ofensiu]
    universbrillant | 29-10-2012

    al llegir-lo, no he pogut evitar que un calfred em possi la pell de gallina.
    Molt bò!

  • Escrius molt bé, Columba.[Ofensiu]
    Mena Guiga | 29-10-2012

    A veure si els teus deu relats es mulitpliquen i creixen, com allò del pa i el vi (i no sóc religiosa...heheheh).

    Mena :)

  • no sé si riure o bé plorar...[Ofensiu]
    teresa serramia | 01-05-2011

    el trobo fesc, atrevit, divertit i frustrant alhora...Ostres, Columba!!, tens una ductil.litat fascinant en barrejar les imatges i aconseguir desorientar, impaCTAR, SORPENDRE, FASCINAR. Bravo!
    felicitats................
    (No sé si riure o què..., que tonta, oi??)

  • F. Escandell | 18-02-2011 | Valoració: 10

    Quin relat més bo! Els pensaments més senzills poden dur-nos a recordar fets del passat, vivences, records que ens fan mal...

    Una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de Columba Palumbus

Columba Palumbus

10 Relats

36 Comentaris

10301 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Tan li fa, només sóc un tudó...