Malsons

Un relat de: kida

Estava jo caminant por un lloc fosc, amb el cap vaig, y jo anava descalça, fins que trepitjo alguna cosa humida, aigua i miro al meu voltant i veig plantes, arbres, crec que tenia l’aspecte de un bosc, segueixo caminant fins que el meu cap xoca amb alguna cosa, torno a aixecar-lo i veig uns peus de un cadàver seguits del seu cos, era el cadàver de un home que estava penjat de una corda, amb marques de cordes en els braços, com si hagués estat lligat avanç de que l’assassinessin. Al cap d’una estona deixo de contemplar el cadàver i quan anava a seguir les meves passes em trobo rodejada de molta gent, i es pensen que he sigut jo i em porten a un lloc encara més fosc. Al cap de poca estona em distrec amb una rata a la qual havia pensat menjar-me més de una vegada perquè tenia molta gana però quan la vaig agafar la vaig deixar lliure de seguida degut al soroll d’unes passes, s’obrí la porta i va entrar un home molt semblant al cadàver del bosc, hauria jurat que era la mateixa persona, a l’home se li va caure un tros de biga, una biga metàl·lica pesant que portava amagada i jo, en comptes de agafar el menjar que ell portava, vaig agafar la biga del terra i vaig començar a donar-li cops al cap, no sé perquè però no podia parar i cada vegada intentava pegar-li més fort.

// Bueno, això es tot, ja no me’n recordo de més. Però si voleu uns segons més de lectura aquí els teniu: Fins que em vaig quedar satisfeta i el cos no es movia, una raó per la qual vaig fer allò podria ser que estigues afamada perquè tan punt vaig deixar de pegar-li, vaig començar a menjar-me la seva carn, però no crec que fos per allò perquè de menjar ja me’n portava... potser es que ja que deien que havia matat aquella persona, volia que o diguessin amb raó. //

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer