Malgrat la vellesa

Un relat de: Eloi Miró
Restava immòbil rere la finestra amb triple arcada del geriàtric. Feia dies que se sentia sol, que ningú el visitava, el pitjor era que ja no podia gaudir de la vida a l’exterior: una cadira amb rodes li ho impedia. Malgrat tot se sentia feliç d’estar amb la Papa, una iaiona de la residència que li aportava emocions especials mai sentides. Lleugerament somreia: la societat s’havia equivocat, tot i tenir vuitanta-tres anys començava a conèixer l’amor, és per això que en volia més, que encara no estava disposat a morir.

Comentaris

  • Felicitats, Eloi![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 10-06-2013

    M'encanten els teus relats breus, plens de tendresa i sensibilitat.
    Mai és tard per a l'amor!
    Una abraçada

  • la bellesa de l'amor[Ofensiu]
    ales de foc | 07-06-2013 | Valoració: 10

    sempre hi ha edat per estimar i per ser estimat. Malgrat les arrugues, els anys i els pensaments...sempre necessitem l'amor.

    una abraçada.
    continua així.

  • Sempre hi ha quelcom[Ofensiu]
    Bonhomia | 03-06-2013 | Valoració: 10

    Jo crec que mai morim, que sempre anem més enllà, que tenim sort quan ens sembla que tota ella s'ha acabat... en fi, un relat molt tendre!

    Merci pel comentari!


    Sergi

  • Una imatge que és tota una pel·lícula[Ofensiu]
    Mena Guiga | 02-06-2013

    Sembla mentida com amb poques frases s'hi pugui condensar tant.
    Hi veig una història.
    I no cal que sigui explicada.

    Només presentada amb delicadesa i empatia.

    Una abraçada!!!!!!1

    Mena (de cadira a cadira i torna a tirar!)

  • l'amor no mira les edats[Ofensiu]
    Marteta | 30-05-2013 | Valoració: 10

    ... arriba quan arriba, sense més explicacions que els sentiments que es demostren més amb fets que amb paraules.
    Diuen que tard o d'hora l'amor arriba i que quan ho fa serà per sempre. No ho sé, jo tenc aquesta concepció de l'amor, i crec que aquest, avui en dia, està infravalorat pel que veritablement és.
    M'ha agradat i gràcies pels comentaris, han aconseguit pujar-me un poc els ànims avui!

    Una abraçada Eloi!:)

  • Molt humà[Ofensiu]
    Naiade | 29-05-2013 | Valoració: 10

    Un relat entranyable Eloi. Sempre m’ha agradat saber d’històries com aquestes. Mentre hi ha vida, sempre hi ha lloc per l’amor; i a pesar de l’edat, es rejoveneixen al tastar quelcom que creien no tornar a sentir
    Una abraçada

  • Maduresa[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 28-05-2013 | Valoració: 10

    Has demostrat una gran maduresa Eloi, has dibuixat un tema tabú, has tocat l'amor veritable, sense embuts i amb franquesa. Recordo ara un cas real d'una avia que patia perquè el seu amor, els dos de més de vuitanta anys, arribava tard. M'ho explicava agafant-me la mà. Una abraçada.

    Aleix

  • L'amor..[Ofensiu]
    Annalls | 28-05-2013

    ... estimar-se, enamorar-se... malgrat el que pugi semblar de joves, (exceptuant alguns joves molt madurs), es empre igual...ves per on !!! Guapes reflexions.
    Anna

Valoració mitja: 10