mails

Un relat de: mar - montse assens

Ja ho se,
m'allunyo del camí ,
en sóc coscient

però,
torno a llegir els teus correus

la idea em venç !
el dubte omple la meva ment
ploro per tu
i crido amb la meva afonia
doncs no se que fer.

Saps fins a quin punt
medito les teves paraules?
una a una, ben mesurades, precises,
perquè cada una compleixi amb el seu comiat

suaus per a no fer mal
i dolces perquè són per a mi

Comentaris

  • Tinc un deute amb tu...[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 13-01-2009 | Valoració: 10

    Tinc un deute amb tu. Deute adquirit per haver participat en l'enganxamenta general del diumenge.
    Sóc bastant despistat... perdona no coneixia res de la teva obra. I ara he pogut comprovar que ja publiques des del febrer del 2004!
    Intentaré, ja veus que dic que intentaré, llegir-te una mica.
    Amb els meus respectes per la teva antiguitat, persistència i bona voluntat.
    - Joan -

  • m'ha agradat[Ofensiu]
    Azalea | 28-05-2006

    a vegades la solució es esborrar els mails per passar a una nova etapa, perquè així per moltes ganes que en tinguis ja no hi donaràs més voltes....
    però tot i que n'estiguis tipa de menjar-te el tarro i donar mil voltes a les seves paraules... no ho facis!! no els esborris, pk jo ho vaig fer i després te'n penedeixes...

  • Gràcies de nou[Ofensiu]
    Somuf | 18-01-2006 | Valoració: 10

    Seguir llegint és un plaer.Només que no sé si prefereixo el que dius o el que insinues. Quan surti del dubte t'ho faré saber. Mentre en seguiré gaudint (espero!).

  • Gràcies de nou[Ofensiu]
    Somuf | 18-01-2006 | Valoració: 10

    Seguir llegint és un plaer.Només que no sé si prefereixo el que dius o el que insinues. Quan surti del dubte t'ho faré saber. Mentre en seguiré gaudint (espero!).

  • mailsperduts...[Ofensiu]
    freakes | 05-06-2005 | Valoració: 8

    Hola noia,
    m'encanta el que dius en el teu escrit, quina rao que tens...jo tambe vaig estar llegint i mesurant cada paraula que em deia i no li trobava cap explicacio...jo si que li enviaba mails amb contingut...pero poca gent sap llegir entrelinies saps? quinapena...
    Felicitats,
    ninfadelscontes

  • el teu primer poema...[Ofensiu]
    Capdelin | 25-04-2005 | Valoració: 10

    com passa el temps!!! ja ja...
    aprofito aquest poema que porta per títol "mails" per dir-te que... gràcies per tot, pels teus comentaris i pel teu "BRISSALL"... preciós!!!!
    però voldria saber què és allò dels "gumets" i "brissalls" si és que s´imprimeix o s´encarrega a algú... ni idea...
    i també dubto si de veritat ahir era el dia del teu anniversari... o bé ho vaig interpretar malament...
    t´he contestat al fòrum als teus comentaris i al teu brissall amb quatre versos ben sentits...
    bé, si algun dia veus que no saps on escriure´m el que vulguis dir-me... ja saps. Capdelin@hotmail.com
    un petó i una abraçada, wapíssima!!! ets la meva PROFE!!! ja ja...

  • senzillament fantàstic[Ofensiu]
    Henry | 26-02-2005 | Valoració: 9

    Fa temps que vaig descobrir aquesta web però fins ara no m'ha vingut la dèria de passar-m'hi estones mirant-me textos com aquest. Potser algun dia trobaré el moment de escriure jo també.
    Comento aquest poema, pero no comentar cadascun dels que has escrit. No sé com ho fas exactament, però aconsegueixes que al llegir faci meves aquestes paraules. Senzillament fantàstic. Segueix endavant, nosaltres estarem aquí per llegir-te.

  • Mirada retrospectiva[Ofensiu]
    El_Critic | 23-01-2005 | Valoració: 9

    Hola mar,

    L'evolució dels primers poemes als últims, ja sigui per maduresa, ja sigui perquè primers vas publicar els més fluixos i després els més forts, és sorprenent. Cal dir que, quan dic fluixos, ho dic en comparació als que no ho són. I potser, fluix, només en tens un, aquest que ara et comento de "Mails". La resta és pràcticament brillant tota. Acostumat a autors que trenquen la mètrica, veure algú que, volent o no, la segueix en els seus poemes i a més ho fa amb una forma tan exquisida és un regal pels sentits, no només la vista, sinó pels que són més endins. Els teus poemes fan vibrar, des de despertar emocions, com l'impressionant "Llegeix suau..." o el més que bonic "L'amor fa via" o "Si pogués et daria". Com a crític, sempre és bo dir coses negatives, però aquí em resutarà difícil, potser comentar-te que en alguna ocasió, sense que sigui molest, la teva poesia pot resultar massa ensucrada, depenent del gust del lector. En el meu cas no ha estat així.
    De la valoració general que estic fent de diversos autors, deixa'm dir-te que ets una de les notes més altes (sembla que sigui un professor, però no ho sóc i només estic valorant els autors/es que més em destaquen), no et posaré un 10, però et diré que el 9 se'm queda curt.

  • mails[Ofensiu]
    donablanca | 13-01-2005 | Valoració: 8

    m'ha agradat quan dius 'dolça per que es per a mi'

  • Fa patir pensar[Ofensiu]
    Far de Cavalleria | 19-12-2004

    en possibilitats de lectura diferents de les reals. Busquem entre les paraules algun equívoc, algun mot que ens salvi del naufragi. Descrius amb contundència els silencis (afonia) de la tristor. Felicitats i bon any nou, Mar

  • Mails i més mails i més correus[Ofensiu]
    AnNna | 09-11-2004 | Valoració: 10

    Aquest preciós sentiment de rebre un mail de qui estimes, o una carta, ves, que potser fa més il.lusió (encara que no sabria dir-ho, pk la il.lusió es la mateixa...)...
    O la nostàlgia que produeixen els vells escrits quan a l'època actual ja no tenen cap sentit... I que et fan tornar-ho a recordar tot... i desitjar que hagués anat tot d'una altra forma....
    Aquells mails que et veus incapaç d'esborrar... encara que hagin passat anys....
    Uff....
    Accions massa freqüents....
    M'encanta el poema, noia. Un 10.

    aNNNa.

    amoR x intERneT 4eveR!

  • M'encanta Mar[Ofensiu]
    crispeta | 16-08-2004 | Valoració: 8

    Tots els teus poemes m'han agradat força, i la veritat esque jo no soc massa aficcionada a la poesia.. són diferents, es fan.. no se.. estimar potser? es possible.. vaja com a minim sembla que tu si,
    sebla qeu et fas estimar

    felicitats, per desitjar mails amb la por de que l'amor/odi et faci maleir allo que amb quatre dies et va fer vesar llàgrimes per no saber del cert si les nits eren somni o fantasia

    mai deixis res per fer i sempre es pot donar, ets especial, felicitats..

  • Molt maco[Ofensiu]
    Ina | 15-07-2004 | Valoració: 9

    Hola mar!!!

    Es una poesia molt maca, encara no he llegit el teus altres relats, però soposo que m'agradaran igual que aquest.

    Segueix escrivint mar!!

    Una forta abraçada, Ina.

    Moltes gràcies pel teu comentari.

    P.D.: El meu vot, per tu.

  • Felicitats[Ofensiu]
    kukisu | 27-03-2004 | Valoració: 8

    De vegades les paraules més suaus poden fer molt de mal, però la d'il·lusió viscuda sempre valdrà la pena. Cal que neixin flors a cada instant, oi? Felicitats, Mar.

  • mails[Ofensiu]
    dragaroja | 09-03-2004 | Valoració: 9

    Crec que és un relat amb el que es pot sentir identificada molta gent. Tens raó, al final de tot només et queden els mails. Però no és un amor real, idealitzes a tothom.

    M'ha encantat!!!

  • amors d'internet[Ofensiu]
    miquel | 14-02-2004 | Valoració: 7

    em fa pensar en, qui no s'ha enamorat a la xarxa d'internet?.
    Però quan tot s'acaba només et queda això: uns quants mails i l'últim és sempre el pijtor perquè és l'acomiat.

Valoració mitja: 8.81