Mail (I)

Un relat de: laieta

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

... mentre ens liem i anem jugant amb les llengües, les mans fan de les seves, agafen amb força les natges i suaument els dits van buscant el teu sexe humit, estàs calenta, tens ganes de follar, se't nota a la llengua, als gemecs i a les palpitacions del teu cor, vols que et folli ja, però avui seré dolent i et faré esperar...

... amb les calces fins als turmells, els meus dos dits ja estan dins el teu sexe, i no paren de entrar i sortir, estan humits, i cada cop van més ràpid, t'agrada i et fico un dit més per fer-te arribar al clímax, amb l'altra mà et fico un dit al cul, d'on surt un petit gemec afegit als ja constants, i no pares de dir-me a cau d'orella "folla'm, sisplau, folla'm" et vull dins meu... et giro contra la taula i et començo a menjar el cony, i el clítoris amb gana, els dos sabem que avui serà una gran follada que no oblidarem mai, et menjo la figa com mai me n'hagués menjat cap i et menjo el cul com un gelat desfent-se, els dits m'ajuden un altre cop a fer-te gemegar... t'agrada oi laieta?? t'agrada això... arribes al segon clímax, i no pots esperar més i te m'empasses la polla fins al fons, no deixes de llepar-la, ni tan sols pares a respirar, et menges la polla com si fos l'única cosa al món, i t'agrada, t'agrada veure la cara que faig, t'agrada sentir-la i menjar-la.... xupar-la....

Comentaris

  • Quina troballa![Ofensiu]
    Unaquimera | 11-11-2006 | Valoració: 10

    Si jo em trobés un text així en arribar a la feina quedaria ben impressionada... jaja!

    Un llenguatge molt explícit per a una situació relatada en un directe total, cru, sense romanticisme ni vels, directe al sexe i a dins del cos, sense aturar-se en pells ni en petons... verbs expressius i noms comuns, pocs adjectius, pràcticament cap figura amb pretencions...

    Un text que funciona en el sentit precís per al qual ha estat escrit: com un rellotge que ensenya l'hora i els minuts, sense calendari ni fases de la lluna: precís!

    La brevetat en aquest cas també sembla encertada, però el nombre en romà sembla anunciar que hi haurà una continuació... serà així? Avisa'm!

    Tornaré per aquí per a llegir-te una mica més... Trobo que saps tractar diferents temes amb registres diversos i això m'interessa molt!
    No és gens senzill... encara que tu ho fas semblar fàcil!

    De moment, rep una abraçada virtual però sincera,
    Unaquimera

Valoració mitja: 9.25