Mai mès

Un relat de: La flama de l'oest

Una fiblada, un dolor, una nostalgia, una por...
He vist, t'he vist, m'has vist, jo mirava, aquell ulls cel, i aquells cabells, encara meus.

M'has tornat a ferir, què hi feies aquí?
Jo tranquil·la, i endormiscada, no volia adonar-me...però...has hagut de ferir-me com sempre.

Tens la culpa, i no la tens, em fas mal, i així fas que augmenti l'odi etern al meu dolor.
I perque? Fàcil, em destrosses a cada mirada, i et carregues tot lo bonic que es per mi.

És massa tard per tornar enrrere i fer veure que no ha passat res, encara que no ho entenguis, jo no tinc intensions a poseir-te mai mès.

Si mès no, deixa'm viure, perquè tu ja no manes dins de mi, ni has manat mai, per dir-me que haig de fer...
I segu que riuras de mi...però jo, em mantindrè ferma, i no deixarè que ningú com tu, em trepitji mai mès....MAI.

Comentaris

  • Exacte...[Ofensiu]
    lluna_bcn | 01-06-2010 | Valoració: 10

    Es justament el que sento, hi es tot, no t'has deixat res. Felicitats i anims!

  • Equinozio | 16-05-2005 | Valoració: 10

    Els priemers tres paragrafs et serveixen per dir al 4t que podràs tornar enera quan sigui massa tard, i el cinquè per seguir endevant fermament.

    Ara ja he entès perquè t'ha agradat el poema 'Així no!' meu. Però aquells sentiments no són meus, són d'una amiga, com dic a la intro jo poso les parules i ella la veu.

    Sigues forta i segueix endavant!

    Equinozio

  • has passat de la dolcesa...[Ofensiu]
    Capdelin | 10-05-2005 | Valoració: 10

    del "ressò dels anys" a aquesta fúria ferme del teu caràcter que comença a marcar territori i que defensa amb ungles i dents les decisions personals en cada terreny de la teva personalitat...
    ha quedat clar que... manes TU!!! i ningú més! que prenguin nota... ja ja...
    últimament t'estàs perfeccionant cada vegada més i vas evolucionant a escrits més correctes i plens...
    un petó i una abraçada i... que no s'apagui la teva FLAMA de l'oest... veig que m'estàs mirant, hauré d'anar en compte també jo en no fer-te enfadar... ja ja

  • ...mai...[Ofensiu]
    M@ri | 07-05-2005 | Valoració: 10

    ...mai has de deixar que ningú passi per sobre teu, que res passi pr sobre teu. Tu guies la teva vida, tu ets l'encarregada de fer-la anar per on vulguis, per això és la teva vida, unica i exclusivament teva, per molt que la donessis en algun moment, la vida ara torna a ser teva. Saps, ningú somriurà per tu...demostra que pots somriure, que pots ser lliure per el que tu ets, per la teva lluita. Tu sempre ganyes, sempre, ets tu la que et poses els teus reptes, els teus limits...per això mai has de deixar que facin amb tu allò que no vols...

    Però pensa també, que al principi tot es veu negre, que al principi tot es obscur, i fins i tot fa mal... és el principi d'un final...el princpi d'una nova "tu"... has de tenir present, que la companyia que mai t'abandonarà es el temps, el temps tot ho diu...el temps és el que ens parla sobre la nostra vida...el temps és un dels pocs que ens ajuda...

    Petons i Abraçades reina....

    ...mari

  • ñi...:'([Ofensiu]
    Yrch | 07-05-2005 | Valoració: 10

    m'agradat molt, i a més m'has fet plorar. es que jo estic així aquestos dies: un desengany amorós i al damunt del meu millor amic que m'ha decepcionat... :(
    m'agradat molt de veritat, és curt però intens.
    un petonàs!!

  • Ole, OLga![Ofensiu]
    Nirvana | 07-05-2005 | Valoració: 10

    Quin relat! Com la cançò que em vas cantar! Massa tard!, no deixis que ell mai mès, faci de tu el que vulguis...n et rendeixis mai......molts petons maca! espero veure't aviat

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de La flama de l'oest

La flama de l'oest

17 Relats

112 Comentaris

52391 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
De les cendres del foc serà despertada, una llum de la foscor brollarà, tornarà allò que va ser trencat, forçada per els troços d'ànima.