Mai he volgut despertar

Un relat de: tramuntana

Vaig somiar que em despertava, encenia la televisió i veia pau, tothom era amic de tothom. No hi havia bandes terroristes ni guerres. La gent era feliç. Em vestía, esmorzava i m'anava a l'insti i veia que tothom es donava la mà, que ningú s'insultava, que tothom respirava tranquil. Sortiem a les cinc i tothom mejava un entrepà. La placeta estava plena de nens que jugaven despreocupats i tranquils mentres les avies els observaven de lluny. Els carrerons abandonats, on normalment els adolescents atabalats es drogaven, ara eren un lloc on es reunien amics i s'explicaven acudits i compartien rialles. Les armes es convertien en pols. Sempre que s'enfadaven es tornaven a perdonar, i deixaven enrrere el que havia passat.

Aquest va ser el meu somni...Mai he volgut despertar.

Comentaris

  • El mon[Ofensiu]
    Atlàntida | 02-01-2005 | Valoració: 8

    i les persones hauria de ser així, si somiem tots a lo millor ho aconseguirem.

l´Autor

Foto de perfil de tramuntana

tramuntana

423 Relats

658 Comentaris

439397 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Em dic laura, tinc 15 anys, ( 24 de maig del 1991).

" ...yesterday, love was such an easy game to play, now I need a place to hide away"

...Els teus ulls dibuixen paraules que ni tant sols he sentit mai...

...porqué no hay nadie que te quiera igual que yo.


...yǿu шāy sāy I'ш ā dяέāшя



- laurasainzr@hotmail.com