mai em vas estimar

Un relat de: SaReTa

Just a la boca del metro he sentit aquella olor que mai vaig saber definir, una olor que fins ara creia única i que em creava la dependència que no tenia pel tabac.
La teva olor.
Un munt de records man envaït el cap. Soc al mig, molesto a la gent que corre cap a un vagó que ja tanca portes. Igual que em vas tancar les teves portes just en el moment que més t'estimava.
La teva olor m'ha fet viatjar i veure les coses nítides. No em vas estimar, els teus ulls m'enganyaven igual que la teva pell, la teva boca em consolava però en realitat m'havia de ferir.
I aquella ferida avui ja no sagna , però avui he sentit entre els meus dits el relleu d'aquella cicatriu.
L'únic record que tinc és el dolor que vaig sentir quan et vas quedar amb el meu cor, que un bon dia et vaig regalar.
Malgrat tot, no em faria servei, sempre serà teu.

Comentaris

  • per saber demostrar la realitat[Ofensiu]
    Reully | 13-11-2006 | Valoració: 9

    Es preciós aquest relat. Saps expresarte amb frases fa recordar el vells temps. I a la persona que més has etimat i ella no saps ni que a hores d'ara existixes. Enorabona per saber expresarte tant be i a més de demostrar el que taja pogut pasar a tu, tambe saps expresar el que els ha passat als altres.

    Felicitats!

  • diesi | 10-11-2006 | Valoració: 10

    Ostres, que bonic!! m'ha encantat! les olors ens fan viatjar, com el metro...

    Ha estat molt maco, sobretot el final, molt bo.

    Continua així!

    1 ptó:

    b#NaT#b