M'agradaria...

Un relat de: venuseva

M'agradaria fer un viatge amb tu. Pujar en una avioneta i elevar-me cap al cel. M'agradaria arribar a la cabanya i arraulir-me als teus braços prop del foc que hauríem encès amb els troncs només arribar. M'agradaria que m'ensenyessis a comptar. Que m'expliquessis perquè es pinten així els homes d'aquella tribu mentre dansen al voltant de les famelles. M'agradaria esquivar la plaga d'aquells mosquits que envaeixen la vora del riu a mitja tarda. I llançar-me al riu amb tu, només amb el cap fora, i esquitxar-te amb l'aigua verdosa i tèbia. M'agradaria que em curessis amb la teva boca l'única picada que s'hauria escolat a la meva panxa en un moment de descuit. I que em xuclessis el verí. M'agradaria que em passessis el braç per la cintura, altre cop al refugi, mentre sentim els sorolls de les bestioles i feres que envolten el niu. I m'agradaria fer-te un petó, mentre em descordes aquella samarreta negra ajustada que es descorda amb ganxets per l'esquena. I abraçar-nos, i fer l'amor, i adormir-me altre cop al teu costat. Com cada nit. No sé què més dir-te, amor. Ara ja saps que m'agradaria.

Comentaris

  • M'agradaria[Ofensiu]
    Jan des Val | 19-01-2006 | Valoració: 10

    M'agradaria que sapiguessis que el teu relat és densament sensual i que mostra que saps escriure i descriure sensacions i sentiments com ningú més. Crees un ambient i un estat ple en què el lector pot viure en realitat. Ja trobava a faltar tornar a llegir un relat teu. Molt bé, Venuseva!