M'agrada (XVI)

Un relat de: Sara Serra
M’agrada el Messi. Sí, el futbolista. M’agrada perquè quan ell és al camp sé que en qualsevol moment pot fer màgia i emocionar-me amb les jugades i els gols que fa. I això que jo no sóc una boja del futbol, i tant sóc del Barça com de qualsevol altre equip català. Però el Messi em té el cor robat. Sobretot quan veig fotografies de la seva vida privada. Amb els nens, els gossos, vestits senzillament, en xancletes, jugant a córrer per casa, rient de tonteries, escabellats, suats, normals... Tan senzill i un déu al camp de futbol.

Comentaris

  • Gràcies Sara...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-02-2019

    Gràcies Sara, per la teua visita a la meua pàgina i per dir-me que t'agrada el meu poema de L'excelsa veu, i amb les teues paraules.
    Una abraçada...
    Perla de vellut

  • Teologia Mèssica[Ofensiu]
    kefas | 15-02-2019


    Messi és la prova de l'existència de Déu. Si ell ho és, ho som tot(e)s, animals, vegetals, minerals i els jutges del suprem

  • Visca el futbol...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-02-2019 | Valoració: 10

    Magnífic relat dedicat a Messi. Realment és un gran futbolista, que apassiona tant al personal que li agrada el futbol. Que encara que dius que no t'agrada molt, és senzill i molt simpàtic. A mi, particularment tampoc m'agrada vore un partit i seguir-lo, doncs no m'apassiona molt.
    Una abraçada...
    Perla de Vellut

  • Visca Messi![Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 08-02-2019 | Valoració: 10

    A mi la pilota m'agrada a l'olla! Però he de reconèixer que aquest bon jan d'en Messi em té encaterinat , el xicot és graciós, manyac, afectuós, té un somriure encomanadís i a més sembla ésser una persona senzilla i profundament humana. Amb això, Sara Serra, hi coincidim plenament tu i jo. Amb el teu relat s'identificarà tota persona de bona voluntat, sigui o sigui futbolera. Salut, Nil.

l´Autor

Foto de perfil de Sara Serra

Sara Serra

17 Relats

65 Comentaris

11488 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
De tant llegir-vos, m’han vingut ganes d’escriure. Coses senzilles, petites, que m’agraden…
Sóc filla, germana, mare. Treballo, llegeixo, escric, pinto, estimo. Ploro i ric. No em canso de viure.
sarahserra@outlook.es