M'agrada (XIV)

Un relat de: Sara Serra
M’agrada trepitjar els carrers els matins de pluja de tardor. Estan solitaris, abandonats, com si el canvi d’estació els hagués sobtat. El silenci és el soroll de l’aigua picant al meu paraigües i relliscant per tot arreu. El mateix carrer del dia anterior sembla un de diferent, com si hagués passat a una altra dimensió, un món paral•lel en que els colors són més vius, la llum més de vidre. Les fulles tremoloses degoten vida i mort a la vegada. Sola, lliure, mentre trepitjo el reflex verd i groc dels arbres, que s’emmirallen davant els meus peus.

Comentaris

  • Oh, si![Ofensiu]
    kefas | 26-11-2018


    I l’olor !. Aquesta subtil olor de roca molla, com si les pedres intentessin transmetre la senyal d’una vida rocosa que no arribem a percebre. I la forta olor d’humitat, de vapor de fong. I la més intensa de totes, l’olor de terra molla. I totes les altres, dels perfums de cada planta i estació.

  • Quina sensibilitat... Sara...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-11-2018 | Valoració: 10

    És una prosa poètica molt bona i molt bonica, i molta sensibilitat que llegint-ho m'ha donat la impressió de sentir l'aigua córrer sobre el teu paraigües i les sensacions són precioses.
    Una abraçada dolça... La meua enhorabona, Sara.



    Et preguntaré com es pot ( si ho saps), saber si un relataire m'ha comentat un poema meu, doncs no m'entren en el meu gmail, cap de correu que m'hagen comentat un.
    Bo, gràcies, si m'ho expliques.
    I com puc respondre a un Comentari que m'han fet... doncs no ho trobe per la pàgina?
    No sé si existeix aquest sistema en aquest bloc...

  • M'agrada[Ofensiu]
    llegiresviure | 22-11-2018

    M'has fet sentir el soroll de l'aigua i veure el mirall davant els meus peus.

  • Quietud[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 13-11-2018 | Valoració: 10

    Amb els sentits ets capaç de desxifrar i acolorir el llenguatge de la quietud i el silenci. Llegir-te és tota una immersió en la teva percepció, recrear-se en com imagines o perceps allò que t'envolta. I tot de forma breu i concisa. Mercès,Nil.

l´Autor

Foto de perfil de Sara Serra

Sara Serra

17 Relats

65 Comentaris

11450 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
De tant llegir-vos, m’han vingut ganes d’escriure. Coses senzilles, petites, que m’agraden…
Sóc filla, germana, mare. Treballo, llegeixo, escric, pinto, estimo. Ploro i ric. No em canso de viure.
sarahserra@outlook.es