M'agrada (II)

Un relat de: Sara Serra
M’agrada que em pentinin. Algú que m’estimi. Que em faci trenes. Una cua de cavall...

Comentaris

  • Tendre i evocador.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 18-02-2019 | Valoració: 10

    Hi tens tants "M'agrada" que amb l'enumeració romana no hi ha prou per diferenciar un de l'altre. Així doncs no t'estranyi que ens costi seguir-te o en passi per alt algun d'aquests magnífics i concisos raonaments escrits teus. Precisament aquest M'AGRADA (II), el trobo molt evocador i nostàlgic alhora, perquè em fa recorda quan jo era un vailet a qui li agradava pentinar, i a vegades crespar, trapella de mi, els rosos i ondulats cabells de la mare mentre ella feia mitja asseguda en les horabaixes d'hivern a la saleta de casa. Salut!, Nil.

  • Excel.lent: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-11-2018 | Valoració: 10

    És molt bonic i amb un toc amorós que agrada llegir-ho. Molt oginal, Sara.

    Una abraçada...
    Perla de Vellut

  • Comentari Kefas (IV)[Ofensiu]
    kefas | 20-09-2018


    El conjunt m’ha semblat encertat. A mi també em fascina la seqüència llamp-tro. I abaixar cremalleres. En el tema del pel, tant del cap com dels cadells, la sensacions, per carència, em són força desconegudes.

l´Autor

Foto de perfil de Sara Serra

Sara Serra

17 Relats

65 Comentaris

11526 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
De tant llegir-vos, m’han vingut ganes d’escriure. Coses senzilles, petites, que m’agraden…
Sóc filla, germana, mare. Treballo, llegeixo, escric, pinto, estimo. Ploro i ric. No em canso de viure.
sarahserra@outlook.es