Magenta històric provocada per un tòpic.

Un relat de: Eloi Arumí Sunyol
Blau marea amb calma mel i mel com mel al blau.
I roig truncat tronc que corre que estoca que nou un blau.
Qui compra pon com son dins tro mig llamp sens home com bosc. Oculta punta natja bruta conte el conte del compte consta constant delirant estup (afaent).
Iblau que cau al blau de mel amb pèl en zel anhel compra com blau un pa de bleu comme un homme qui bleu.
I groc i mort com tort de dret té set de pet comprès al sec de sense verd. Trinxa el roig com verd o groc desfà fang com ric al llac que tronc i rep i sent i set i vuit (blau) tot ell desde la terra de roca que toca la rocosa mà de gel que perd amb verd l’infern del solc amb terra d’un mec . Pizzicatto de flor amb col i vol doncs pot el mort tornar sota terra o en surt ensurt. Surt del Ter del per i torna al meu, teu, seu: blau.
Blau marea amb calma i mel i mel com mel al blau

Comentaris

  • Tinc un fill del 93[Ofensiu]
    Mena Guiga | 13-05-2012

    i no escriu. Llàstima. Alguna llavor heretarà, espero, de sa boja mare i estic a l'espera. Es diu Ed, de Edmun. I que voli amunt. Com fas tu. Deus tenir els pares ben distrets!

    Endavant!


    Mena del tretze de maig.

  • bombetadellum | 07-08-2011

    hahaha perdó pel de benvingut...
    m'he equivocat!

  • NO DÓNE CRÈDIT[Ofensiu]
    bombetadellum | 07-08-2011 | Valoració: 10

    uauUUUU O.O INCREÏBLE !!!!!!

    això sí, el meu estil -per dir-ho així- és tot el contrari, el teu estil és com la perfecció divina i el meu és com la imperfecció infernal !!!
    Moltíssimes felicitats,
    no sé per què m'ha recordat a una cançó d'Ovidi Montllor
    aniré llegin-te
    Felicitats i Benvingut

    Bombetadellum