Maduixes amb nata

Un relat de: panxample
Ho portava escrit a la cara . De jove intentava amagar-ho, volia dissimular aquell lleig que feia que tothom se la mires amb distància i exclamació.
Desitjava ser una altra, tenir un altre aspecte. La vida ha sigut dura amb ella, però ha entès que cadascú és com és.
A fet amics, la seva vida és plena i prolífera. Contenta de viure, de compartir i donar.
Està esperant un fill. Els seus dubtes, els habituals.
- Tindrà un bon néixer? Seré bona mare? Sabré educar bé al meu fill/filla? En sabré prou?
De ben segur que sí. Si ja se l'estima ara embarassada de tres mesos, es clar que si!
No dubte gens en satisfer tots els seus desitjos. Avui maduixes amb nata. Per si de cas, no fos que...

Comentaris

  • Ja se perquè...[Ofensiu]
    Annalls | 06-01-2014

    ... no em "sonaves", has trigat quasi un any des el teu últim relat . Jo vaig aterrar el novre del 2012.
    I és que... és tan important el físic? Segons per aquí... si és pateix alguna excepció del admès i no tens una bona autoestima ho és. Però en realitat si no ets un des celebrat-ada , ni t'adones del físic si t'agrada la persona i a l'invers ja en pot ser de maça que com no et caigui bé.
    Aquest relat ma recordat un cas verídic.
    Tinc un petit poema que es diu batut de maduixes... i creia que era una bestiesa la darrera frase , però sembla que va agradar.
    Bé sembla que tinc una paradeta i vaig venent relats. Prou !!!

  • Bon sabor[Ofensiu]
    Unaquimera | 29-01-2012

    Disculpa la meva demora en acceptar la teva invitació, la que vas deixar-me a “Estimada criatura”, però més val tard que mai, oi? així que ja sóc aquí per fer una degustació.

    He trobat en el teu relat una protagonista en apariència lletja, però que té “una vida plena i prolífera” i que se sent “contenta de viure”, per la qual cosa crec que se l’ha de felicitar, a més de pel seu embaràs.
    També et felicito a tu per fer un relat curt... però amb bon sabor! ;-)

    Veig que aviat hauré de tornar a passar pel teu espai, ja que has publicat de nous després d’aquest... Fins aviat, doncs!

    T’envio una abraçada nova, com l’Any que hem encetat i que desitjo que et sigui bo de veritat i ens permeti continuar en contacte,
    Unaquimera

  • frases curtes...[Ofensiu]
    Espiral | 01-01-2012

    ...però precises, dius tot el que cal, un relat agil, optimista.

  • molt bon relat panxample...[Ofensiu]
    joandemataro | 31-12-2011 | Valoració: 10

    sempre va bé remoure consciències i recordar què és l'important... sobre tot en una societat que viu només de la imatge, buida per dins

    bon any company
    una abraçada
    joan

  • Bon relat[Ofensiu]
    Naiade | 29-12-2011 | Valoració: 10


    Que importa el físic, si l’interior és bo i pel que sembla la noia de les maduixes te tots els ingredients per ser feliç.
    Una abraçada i bona entrada d’any

  • Bones vibracions[Ofensiu]
    Ventdelsud | 18-12-2011 | Valoració: 10

    Hola Llamp,
    He trobat que el teu relat era molt tendre i molt entenedor del món de la dona. Certament, el que és més important és la part interior de les persones i ella ho ha entès. S'ha d'aprofitar el temps que som aquí i mirar de ser feliços!!
    Et seguiré llegint!
    Una abraçada

  • Maduixes a la panxa[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 10-12-2011 | Valoració: 10

    Maduixes, nata i el que vulguis! No sé perquè, però gairebé sempre la gent que diu ser tan lletja no ho és tant, segur! I si li ve de gust aquest magnífic postre, doncs endavant! Ara es preocuparà pel seu fill, no pel seu físic. Tornarà a la naturalitat. Una abraçada.

    Aleix

  • Escala de valors[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 08-12-2011

    La lletgesa física pot arribar a tenir remei. La que no en té i és molt pitjor ,és la lletgesa del ànima.
    Que tinguis molt bon diumenge ,company de niporeptes !

  • De tal riu, tal aigua[Ofensiu]
    Pau Mora | 05-12-2011 | Valoració: 10

    M'ha fet riure molt. Doneu-li totes les maduixes amb nata que vulgui, a veure si funciona. (Perquè el pare tampoc deu ser un Adonis)

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de panxample

panxample

45 Relats

292 Comentaris

65873 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
No sé qui sóc, ni que no sóc, però la vida és una meravella, cal aprofitar-la, compartir-la i gaudir-la. Encara que de vegades amarguegi.

Panxample no per que tingui la panxa ampla o sigui un panxacontent, que també; sinó que és en honor a Joan Baptista Pujol i Fontanet, (Alfara dels Ports, Baix Ebre, 1857 – Tarragona, 1883). Bandoler anomenat "panxample".

la calaixera