L'última nit

Un relat de: ullsdexocolata

Els dos en sabíem la durada d'aquells instants. Després que em llevés la roba en aquella tènue i llarga nit. Dolçament. Quan vaig sentir el tacte del seu cos a sobre meu. Lentament. Arribà el matí, aquell en que els dos assumiríem la separació de les nostres ànimes durant un llarg període de temps. Fins al punt de perdre la memòria i no poder recordar el gust dels nostres llavis, de les nostres suaus carícies, d'aquelles besades tan i tan intenses. Vaig despertar i ell amb prou feines podia percebre l'aroma dels meus arrissats cabells, que havia acaronat feia tan sols unes hores. Era vora meu. Amb els ulls clucs. Tan sols podia recordar el meu cansament quan l'alba ja ens donava la benvinguda entre els llençols d'aquell luxós hotel, quan unirem els nostres cossos en un d'ells. Els dubtes i la por seguien presents... vaig caure en un profund somni. I en despertar... tot s'havia acabat! En l'habitació es percebia l'olor de la seva absència, de la seva fugida.

Comentaris

  • últimes nits..[Ofensiu]
    llentisclina | 18-08-2011 | Valoració: 9

    .. que sempre són les millors, no creus?
    Ais..
    Els meus ulls també van veure la llum l'any '93.. :)
    M'agrada com escrius :)

  • F. Escandell | 08-09-2009 | Valoració: 10

    Petits moments, petites sensacions.
    Grans sentiments.


    Jo també som de la fornada del 93!!!!

    Una abraçada!!!

  • i a mi![Ofensiu]
    Nyanga | 18-07-2009

    A mi tb m'encanten els teus relats, que trobo que tenen un toc semblant als meus...serà q tenim vides paral.leles? o que les vivencies en el fons totes son iguals?...
    en fi, l'ultima nit...quan el que queden nomes son els records dels petons, s'han s'assaborir al maxim fins que els seus gustos ja no siguin amargs...
    una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22246 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com