l'últim barber de la cooperativa

Un relat de: panxample

- Com ho farem això?
-Ben curt si us plau.
Posa amb marxa al xec xec de les tisores i picant amb la pinta fa un sorellet insistent (peg peg xecquexec), enllestirà la feina de seguida, és calb, només té pèl pels costats .
Un nou client seu a esperar el seu torn per tallar-se els cabells .
-Bon dia , guaite quines formes , caram caram quines dones més guapes ,que bona que està aquesta .
Mentre mira per darrera la cortina, exultant ,amb les formes femenines més subtils i generoses de les dones que passen pel carrer. L'últim barber de la cooperativa, insisteix accelerant el sorellet del (pegpeg peg....xecquxec... xecquexecquexec), tot fen cara de circumstancies, per cridar l'atenció al nou client.

A l'home que li tallen ben curt, diu.
-Vostè és de sang calenta oi?........ja es nota ja...Bé, que li dec ? ......
-Passi-ho bé, que tingui un bon dia mossèn ,no es deixi el paraigües.

Comentaris

  • montserrat tafalla rigol | 20-05-2010 | Valoració: 10

    segur que el mossen n'ha sentit de més grosses . . .

  • i el mossèn...[Ofensiu]
    Marc Freixas | 09-05-2010 | Valoració: 10

    i el mossèn
    esperverat
    per tanta voluptuositat femenina
    dins de les revistes del cor,
    també va pensar per dins :

    "caram, quines ties!!"


    benvingut a rc panxample


    ens llegim


    una abraçada literària

  • PRIMER CONTACTE[Ofensiu]
    joandemataro | 30-04-2010 | Valoració: 9

    En primer lloc t'agraeixo molt el teu comentari al meu poema, jo també fa poc que estica a RC i em sento com a casa, espero que tu també et sentis així ben aviat.
    Et felicito pel teu escrit...té un final original i divertit
    ens anem llegint doncs
    fins aviat
    joan

  • Bona feina[Ofensiu]
    Unaquimera | 20-04-2010

    Avui t'he descobert per una d'aquelles casualitats típiques d'aquesta pàgina... i no serà el darrer cop que vingui a llegir-te, t'ho asseguro!

    El relat que t'he llegit avui m'ha semblat original, ben portat, i amb aquell gir final que deixa a la lectora amb un somriure ample a la cara: a mi m'agraden especialment aquests finals.
    En resum: molt bé, panxample!

    Ja tornaré a passar...

    T'envio una abraçada, per celebrar la descoberta, i donar-te la benvinguda a aquest espai de lletres,
    Unaquimera

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de panxample

panxample

45 Relats

292 Comentaris

66173 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
No sé qui sóc, ni que no sóc, però la vida és una meravella, cal aprofitar-la, compartir-la i gaudir-la. Encara que de vegades amarguegi.

Panxample no per que tingui la panxa ampla o sigui un panxacontent, que també; sinó que és en honor a Joan Baptista Pujol i Fontanet, (Alfara dels Ports, Baix Ebre, 1857 – Tarragona, 1883). Bandoler anomenat "panxample".

la calaixera