L'ós panda gegant

Un relat de: Noël Guillén

El panda gegant és molt gran,
més gros que un gos
i més petit que un elefant.

Si de bambú hi ha un prat,
el deixaria ben arrasat.

Un pandet ha d'estar ben mamat
i la seva mare l'alimenta de grat.

Si algun dia se'l trobés un gat
quedaria ben espantat.

Comentaris

  • GerRraRd | 17-12-2007

    Molt be Noël!

    m'ha agradat molt!

    segueix fent-ne! :)

  • gypsy | 17-12-2007 | Valoració: 10

    sí, com diuen més avall, tens fusta, poeta!!

  • Noël![Ofensiu]
    atram | 18-02-2007 | Valoració: 9

    com que m'ha agradat molt conèixer-te avui, de seguida he anat a llegir el teu poema... i m'ha encantat!
    El rimes ben rimat, parles del pandet i la seva marona, la necessitat de que estigui ben alimentat i ben cuidat, de fet com tots els infants, i també els grans!
    Així que molt de carinyo i d'amor per tu i la teva "marona" C.C.
    segueix escrivint, que ho fas molt bé, i serà una bona companyia per a tota la teva vida, si et fa feliç!
    un petonàs ben fort!
    atram

  • Molt be[Ofensiu]
    Naiade | 26-09-2006 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt el teu poema.
    Espero que n'escriguis més, per poder llegir-los.
    Una abrasada.
    Naiade

  • M'ha agradat molt el teu poema[Ofensiu]
    Palerm | 28-03-2006 | Valoració: 10

    M'agradaria llegir més coses teves. Què més escrius? Tens més poesia? Fas contes? Estic molt content de compartir amb tu aquest web, perquè saps escriure, tens sensibilitat i imaginació.

    Segueix axió, i deixa'ns llegir els teus poemes i relats. M'encantarà seguir llegint-te. Et buscaré!

  • Quin poema més preciós![Ofensiu]
    manila | 26-03-2006 | Valoració: 10

    És dels més macos i tendres del web. Tens ànima de poeta, ja se't veu a la cara. Aquesta foto és boníssima, i es nota que llegeixes poesia i que en saps fer. Vas fer el poema del panda per a l'escola? Has de seguir escrivint. Només així s'aprèn. Tots els amics de relatsencatalà t'estimem.
    Una abraçada i deixa que llegim més poesia teva. Serà un plaer, com llegir-te aquest poema.

  • Hola Noel[Ofensiu]
    diumenge | 26-03-2006 | Valoració: 10

    Caram! Quina fusta de poeta que tens! Quin poema més ben fet! I tu només tens 10 anys? Doncs has de seguir fent poesia.
    És un poema tendre d'un nen preciós. Vull llegir més pemes teus.

    Sempre en fas sobre animals? Segur que toquis el tema que toquis et surt bé.
    Un petó guapo. Deus ser el relataire més petit del web. Entre tots, et cuidarem!

  • Acabo de llegir el teu poema...[Ofensiu]
    mirna | 26-03-2006 | Valoració: 10

    ... i trobo que és una llàstima que no n'escriguis més.
    Aquest poema té força, té tendresa, i es nota que estimes els animals de veritat.
    Segur que tens molts més poemes per publicar. M'agradaria molts llegir-los.

    T'envio una abraçada i et felicito per aquest poema tan ben fet.

  • Un poema molt tendre[Ofensiu]
    Carme Cabús | 06-11-2005

    És nota que t'agraden els animals, Noel. Has fet un poema molt tendre i molt bonic. Gairebé sembla que pugui tocar el "pandet" enfilat a l'esquena de la seva mama. Per molts anys i que segueixis escrivint!

Valoració mitja: 9.71

l´Autor

Foto de perfil de Noël Guillén

Noël Guillén

1 Relats

9 Comentaris

4579 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Jo sóc un nen de 10 anys nascut a Figueres. M'agrada llegir i escriure. N'estic aprenent.

Últims relats de l'autor