L'ofega

Un relat de: Marteta

Camins traçats per cada rutina nocturna que anava acumulant a la seva obscura consciència d'home alcohòlic i psicòpata mental. Les cadires d'aquell bar de llum tènue ja conservaven la forma que en elles deixava la seva robusta figura. L'amargor en cada glop es feia menys notòria, el seu fetge batega i explotarà. El vòmit sempre arriba o és provocat.

Camina aquells trams dibuixant amb el seu pas desorientat una figura que el condueix quasi per inèrcia a darrera d'aquells dos contenidors on amaga el seu delicte amb la mateixa senyoreta, aspecte de la qual sempre veu deformat. No sap si és bella, simplement es guia per l'impuls de tocar els seus llavis amb l'índex, són carnosos. Fa pudor, segurament ell també.

El silenci regna en una vida submergida en el vici de buscar sortides fàcils. El silenci el mata, conscientment, l'ofega.

Comentaris

  • Impressionant, Marteta![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 03-11-2014 | Valoració: 10

    És gairebé impossible descriure millor l'alcoholisme i les seves conseqüències. Amb aquesta prosa tan fina i tan dura alhora dibuixes un entorn que fa patir. I l'alcoholisme fa realment patir. Felicitats Marteta! I una abraçada.

    Aleix

  • Una geni[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-11-2014 | Valoració: 10

    Has descrit perfectament on arriba l'alcohol i la seva fi. No tinc paraules doncs la redacció és absolutament perfecte. Ets una geni construïnt textos, una artista, queda demostrat. I n'estic segur que no només escrivint.


    Sergi : )

  • No puc menys que donar-te un deu...[Ofensiu]
    Annalls | 20-10-2014 | Valoració: 10

    ... per la manera en que has escrit aquesta historia. Sortides facils? Son les més difícils, sortides errades portades per ansietat, per un malestar existencial. Una desgraciada malatia que s'emporta tot per davant, la persona i els que són a voltant.
    Però em sorprent que parlis de psicotic... Si té una malatia psicotica és fàcil que una l'hagi empès a l'altre !!!



    A estudiar que ja ets una universitaria !!


    Anna

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165901 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.