L'Oblit

Un relat de: Anmonbar
"Davant l'escamot d'afusellament, abans que li embenaren els ulls, va recordar que no havia apagat el llum del menjador, i li va saber greu."

Comentaris

  • Poc és molt...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 16-05-2020 | Valoració: 10

    Sembla, a primer cop d'ull, un micro-relat sense cap transcendència, però llegint-lo amb amb seriositat hom hi copsa un gran significat, quelcom que fa pensar... i molt!. Nil.

  • Hola Anmonbar...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-05-2020

    Bona nit, Anmonbar, vaja! et comente, que et vaig llegir aquest relat, el 27 d'abril, i encara no m'has contestat gens, ni m'has dit aquesta boca és meua. Bo, doncs ja em diràs alguna cosa al respecte i si no, pots vindre a la meua pàgina i em dius...
    Saluts i cuida't.
    PERLA DE VELLUT

  • Gràcies![Ofensiu]
    Anmonbar | 27-04-2020 | Valoració: 10

    El personatge és un de tantes ànimes de cànter que es veuen en una situació extrema i no sap com ni com, ni perquè està allà... ni tan sols és conscient del que li va a passar... ell continua amb les seues dèries ...

  • Desmemoriat.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 27-04-2020 | Valoració: 10

    Aleshores, quan anaven a afusellar-lo, se'n va recordar de que no hi havia apagat els llums, je je je je... ja que més li donava, al pobre home.
    Un bon min-iconte, terrofíc... i amb bona dosi d'humor...
    PERLA DE VELLUT

l´Autor

Foto de perfil de Anmonbar

Anmonbar

5 Relats

10 Comentaris

2064 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Riberenc (de l'Alta), de gener del 63 (com plovia el dia del meu bateig!, em contaren, és clar!).
M'agrada escoltar històries i, de tant en tant, contar-ne alguna.
(en realitat, em considere un diletant com qualsevol altre).