Llop

Un relat de: drake

Ella passa com l'aire,
i és llavors quan els nostres ulls s'entrecreuen,
àvid, perdo l'alè i tot es torna d'un to groc-rogenc.
I em dic a mi mateix, potser demà s'acabarà... i l'endemà hi torno.
Resignar-se a un altre món, amb un altre nom, hauria.
Però mai no em canso, sóc així, que voleu que hi faci...
si pogués tastar el gust dels seus llavis,
només una vegada, només una. L'abraçaria i l'enamoraria.
I res tornaria a ser el mateix,
per condició.
com un llop. carnívor i insaciable. lleuger. caçador i caçat. com un llop.
ara comprenc tot el que sóc i seré.

Comentaris

  • doncs[Ofensiu]
    laia | 14-12-2005

    a mi el relat m'ha agradat, és curt com una queixalada i a la vegada llarg com un udol de llop.
    m'agrada com escrius, almenmys aquest poema

  • Hola drake! [Ofensiu]
    Bruixot | 14-12-2005

    M'agrada el teu poema.... a trossos. Es veu que tens coses a dir! Però sembla que les hagis dit ràpidament, com un llop que menja àvidament i ple de gana....

    Ah, i benvingut a RC (relats en català), que veig que és el primer que penjes i jo sóc el primer a comentar-te! Quin honor!

    Tornant al poema, et dirè que hi ha frases colpidores, que m'han encantat. I alguna altre que no m'acaba d'agradar la construcció (potser tu ja t'imagines quina, no?).

    Que m'agrada? M'agrada molt quan dius:
    com un llop. carnívor i insaciable. lleuger. caçador i caçat. com un llop.
    (tot i que jo l'hauria trencada a trossos, i els punts entremig fan una sensació estranya).
    I que no? Bé, sobretot aquest "hauria" al final de la frase:
    Resignar-se a un altre món, amb un altre nom, hauria.
    No seria millor posar-lo al principi? O bé no posar-lo....

    I ja posats a dir, trobo que el teu poema barreja dues temàtiques diferents, i és fa estrany. Ja et dic, m'agrada molt el tros del llop. Potser el podries aprofitar i fer-lo més extés i analitzant-lo més...

    Au, vinga, envia més coses a RC que jo crec que tens coses a dir i tots volem sentir-les.

    Bruixot

l´Autor

drake

7 Relats

10 Comentaris

8523 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83