Llibertat

Un relat de: marieta15

Vui marxar... fugir, lliurar-me del constant patiment... del cada dia.. Vui tindre la meva vida, els meus problemes, les meves alegries... vui ser jo!! i vui lliurar-me de les arrels que hem tenen lligada al passat.

Vui llibertat!! vui ser jo mateixa... perque la llibertat no es nomes a gran escala... la llibertat tambe esta present cada dia en les petites coses, per aquestes es per les que realment podem lluitar...

Moltes vegades hem sento apresada.. no puc respirar, encara que tinc tot l'espai del mon... però no estic bé... els problemes hem començen a ploure... i penso... no puc aguantar mes... vui marxar, ser lluire!

Però finalment sempre torno a la realitat... hem miro al mirall i hem veig a mi... una jove amb tota la cara mullada de les meves llagrimes, i al veure'm aixi penso... tu ho pots fer... pots continuar endevant i sortir d'aquet entrebanc...

I sempre he pogut sortir... però moltes vegades he pensat... perque no fer-ho d'una vegada i marxar d'aquet món??

Comentaris

  • tothom....[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 28-12-2005 | Valoració: 10

    tothom vol ser lliure, certament...
    la llibertat és el que fa que siguem Homes i Dones...

    :): un petó...

l´Autor

marieta15

1 Relats

2 Comentaris

602 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor