Lletra urgent número 1

Un relat de: Ossian
Recordes quan ens vàrem conèixer? Eres tan atractiva i inabastable com ara. Escrivies amb delit versos viscuts feia molts anys. Rememoraves el que ja no vivies i ho plasmaves sobre el paper com un pintor ho faria sobre el llenç. Podia llegir en la tremolor de les teves mans d’ungles ben pintades, l’emoció que hi posaves i en la mirada trista l’enyor del que estaves perdent. I mentre tu et buidaves, inconscient a la meva anàlisi, jo cercava la paraula justa, l’oració perfecta que arribés a definir l’admiració que em despertaves, el desig que encara em desfermes. Buscava la manera de dir-te allò que encara no he estat capaç de verbalitzar fins avui.
M’hauria agradat ser ell quan us vau conèixer, no el d’ara, el que només et provoca desassossec, no, jo voldria ser ell quan et despertà el desig pur, sense condicions, sense regles, sense horaris. I menteixo per la barba i pels dits, car mai he volgut ser ningú que no fos jo. Ni ell ni cap altre que t’hagi conegut, que el que més desitjo es ser jo en comunió perfecta amb tu.

Comentaris

  • Moltes gràcies[Ofensiu]
    Ossian | 29-04-2019

    Moltes gràcies pels vostres comentaris.

  • Colpidor[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 29-04-2019 | Valoració: 10

    Aquesta prosa poètica és d'una bellesa extraordinaria, escrita amb el cor... Poques vegades hom es troba davant uns mots que captiven, encisen i sobretot et fan particep d'una declarió d'amor com aquesta. Ossian m'hagués agradat haver estat jo l'autor de tan colpidores paraules, Nil.

  • Amor boira ?[Ofensiu]
    kefas | 29-04-2019


    El que s'escampa quan el/la conèixes de veritat.

  • abansiara[Ofensiu]
    Mª Rosa Pi Piqué | 21-04-2019

    Un amor nostàlgic!

  • abansiara[Ofensiu]
    Mª Rosa Pi Piqué | 21-04-2019

    Un amor nostàlgic!

  • Bon relat.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 21-04-2019 | Valoració: 9

    Ai, qui no té una passió amorosa per satisfer, amb o sense parella!!

    Si he entès el teu relat, parla d'un home enamorat que desitja que la seva enamorada torni als seus braços i la pugui apassionar. Però tant si he entès com si no el teu relat, m'ha resultat bastant entretingut, de debò; una agradable passió amorosa.

    Ens veurem per Relats, suposo. Salut, company de web!!

  • Anava a dir: sí[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 21-04-2019

    He estat a punt de respondre la teva lletra urgent número 1. Però aviat m'he adonat que no era l'afortunada destinatària d'aquesta apassionada missiva, mai m'he pintat les ungles.