Llenguatge de signes

Un relat de: Edgar Cotes i Argelich
No hauria precisat un intèrpret per adonar-se que aquell únic dit que li dedicava la seva exparella, no significava, precisament, que s’acostés a parlar amb ella.

Comentaris

  • Invitació "Comuniquem-nos!"[Ofensiu]

    Benvolgut / benvolguda

    Com a finalista del VI Concurs ARC de Microrelats a la Ràdio
    ens complau convidar-te a la II Trobada ARC de Literatura en Català
    i a l'acte de lliurament de premis i presentació del llibre "Comuniquem-nos",
    on es faran públics els premis principals del concurs.

    Invitació

    Associació de Relataires en Català (ARC)

  • Enhorabona![Ofensiu]

    Benvolgut / benvolguda relataire:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat, pel jurat d’autors i d'autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista del Concurs ARC de Microrelats a la Ràdio “Comuniquem-nos!” i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que, en haver quedat seleccionat/ada en la convocatòria, i per tal d’avançar feina, t’agrairíem que ens fessis arribar l’autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic a l'adreça: concursos.arc@gmail.com el text que adjuntem al final d’aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ COMUNIQUEM-NOS!, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos


    TEXT AUTORITZACIÓ

    En/na .........................................................................................................

    amb DNI. número ......................................................................................

    i nick relataire ............................................................................................

    AUTORITZO a l’Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat ...................................................................................................

    seleccionat del mes de ..............................................................................,

    del qual en sóc autor/a, en el recull de microrelats “Comuniquem-nos!” que s’editarà a finals de 2016 mitjançant una plataforma digital de publicació.

    on vull constar amb el nom d'autor/a ...............................................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l’autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l’ARC.

    Data .......................................

  • No calien més mots...[Ofensiu]
    brins | 30-12-2015 | Valoració: 10

    Dues línies, tan sols dues, per a mostrar-nos amb claredat i precisió una situació. Et felicito, Edgar!

    Que tinguis un 2016 ple de creativitat i de felicitat, company!

    Pilar

  • Qué bó[Ofensiu]
    allan lee | 27-12-2015

    curt, ras, molt gràfic i substanciós.
    Moltes felicitatrs, escriptor.
    Una abraçada

    a

  • Genial Edgar[Ofensiu]
    Endevina'm | 27-12-2015

    Aquest cop has fet bandera de la mínima expressió d'una manera eficaç. ràpida i encertada, en menys paraules que jo et felicito, has fet tot una història ben visible i comprensible, no calien més paraules, ni signes.

    Felicitats per la tria!

    Ferran

  • Eficàcia[Ofensiu]
    Vicent Terol | 26-12-2015

    Concisió. Construcció apropiada, que propicia una lectura correcta i directa, donant com a resultat un bon microrelat.

  • Cada vegada més[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 24-12-2015

    Caram, Edgar, cada vegada més concís!
    Que tinguis un bon Nadal i un 2016 ple de relats!
    Fins al proper!

  • montserrat vilaró berenguer | 11-12-2015 | Valoració: 10

    Concis i breu. M agrada
    Montse

l´Autor

Foto de perfil de Edgar Cotes i Argelich

Edgar Cotes i Argelich

38 Relats

324 Comentaris

50103 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
(Balaguer, 25 de juliol del 1997)
Aprenent d'escriptor i traductor, amant del microrelat i enamorat dels genères fantàstics (ciència-ficció, fantasia i terror).

Em podeu seguir al meu bloc

Edgar Cotes

O al meu Twitter:

@Edgar_Cotes