LLengua de sal

Un relat de: Annalls
El seu abraç liquid , la llengua de sal
Esteles de plata que es desplacen
La vista fins la línea recta de la fi del món

Comentaris

  • Aixi que serem col.legues eh?[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 29-11-2012


    Molt bé noia i si ens descuidem, fins i tot coincidim amb el nom!

    Moltes gràcies pel teu comentari. Demà sens falta em llegiré el teu de Nadal, ara vinc d'assajar i demà em toca llevar-me a les set, TINC NENS!!!

    Una abraçada.

    Gemma

  • Per la Gemma[Ofensiu]
    Annalls | 18-11-2012

    Gracies GEMMA ho intentaré...continuar el poema.

  • Les esteles que es desplacen...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 16-11-2012


    M'agrada molt aquest poema, tot i que el trobo massa curt. Crec que valdria la pena que el continuessis, té un enfoc molt brillant i es mereix prolongar el seu resplendor!

    Moltes gràcies pel teu comentari, espero que l'Oriol segueixi sota la clara llum de la lluna durant tota la seva vida!

    Una abraçada

    Gemma

  • Hola ENTREMONS[Ofensiu]
    Annalls | 16-11-2012

    Hola, estic molt contenta de que m'hagis llegit reina dels mots!!
    No se com va això, si et contesto aquí mateix em reps? Si es Si em pots enviar un OK? Merci...
    Per cert ,estic per agafar el vers que hi has afegit i...

  • És el mar[Ofensiu]
    Entremons | 16-11-2012

    que acarona la sorra d'una platja oblidada, salant-li la pell?
    M'han agradat aquests versos, Analls! Conviden a imaginar espais eixamplats i càlids en els que retrobar-se...

    Moltes gràcies pel teu amable cometari! Com dic en el meu perfil, només provo de desentumir les plomes i escampar la boira, i tot just començo a deixar-me portar. Surti el que surti es tracta de gaudir-ho.

    Abraçades!

    E.

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76527 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.