Llavor d'origen

Un relat de: Noè Reverter Segarra
Aquí, allí.
Igual color,
més clar més fosc.
Tots som d'aquí.

Per què?
Dins presó
d'arrels ens té?

No podem fugir.
Antics lliures
i moderns,
lliures de llibertat.

Amb arrels pròpies.
No poden créixer,
raó closos estem
entre invisibles obstacles.

Des de la primera
meravella,
fins un quadrúpede.

Cristal·lí d'aire
busquem el trau,
reflex d'esclau.

Per què?
Dins presó
d'arrels ens té?

Així doncs,
a fi d'arrel.
La poma volarà,
lliure, entre blau cel.

Comentaris

  • Enhorabona![Ofensiu]

    Benvolgut / Benvolguda Relataire:

    La teva obra, presentada a la convocatòria “Somnis Tricentenaris”, ha estat seleccionada per formar part del volum recopilatori que recollirà totes les obres finalistes. Els beneficis d’aquesta publicació seran destinats a la Marató de TV3 2014, dedicada a les malalties del cor.

    És per això que et demanem que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclosa al recull (Data màxima: 30 de setembre).

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça concursos.arc@gmail.com, el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ SOMNIS TRICENTENARIS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,
    Comissió de Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ SOMNIS TRICENTENARIS

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure l’obra ...................................................................................................
    de la qual en sóc autor/a, en el recull "Somnis Tricentenaris".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

  • Moltes gràcies Marteta[Ofensiu]
    Noè Reverter Segarra | 27-05-2014 | Valoració: 10

    pel teu comentari, de vegades no fa falta entendre un poema, un vers o una frase per saber el que et diu.

  • Marteta | 27-05-2014 | Valoració: 10

    Procés de llibertat? Créixer per ser lliures?
    Potser no entengui el significat del poema, però m'ha agradat

l´Autor

Noè Reverter Segarra

24 Relats

41 Comentaris

21841 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
No en tinc ni idea d'escriure,
i escric.
No en tinc ni idea de música,
i componc.
No en tinc ni idea de la vida,
i visc.
(Noè R.S.)