LLAVIS D'AMOR

Un relat de: Marc Freixas

Com m'agrades estimada!!

Portes el somriure sempre als llavis;
els llavis són per fer petons,
i els teus sempre són dolços,
i per menjar.

( almenys és el què jo voldria )

M'agraden les maduixes amb nata,
barrejar l'amor amb el plaer;
m'agrades més tu que ningú,
perquè no hi ha ningú més que no siguis tu.

I si tu te'm perds,
jo què faré?

Comentaris

  • Quina enveja![Ofensiu]
    Dea | 08-09-2004 | Valoració: 9

    Enveja per poder expressar el que sents amb tanta sencillesa i tendresa com ho fas tu! I enveja per aquella persona a la que vagi dedicada aquesta preciosa poesia! M'ha agradat molt! Peto!

  • enamorament[Ofensiu]
    Dolça | 28-08-2004

    Aquests versos són els d'una persona moooolt enamorada i si més no transmet aquesta sensació.

  • Molt dolç[Ofensiu]
    Astrid Roig | 26-08-2004

    Sempre he pensat que quan escrivim reflexem els nostres sentiments quasi sempre.
    Quina sort estimar així a algú, i saber expressar-ho tan dolçament.


l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872574 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.