Llàgrimes de xocolata

Un relat de: tardors

Les llàgrimes cauen
rodolant galtes avall,
cabòries al cap,
pensaments sense final.
Esperava i t'esperava
i vas fer crèixer en mi
falses esperances
amb gust de xocolata,
que fosa per la flama
de la ràbia i l'esperança
va caient galtes avall.
I només penso en dia
en que estiguis al davant
i a petons et mengis l'ànima
de la meva Soledat.

Comentaris

  • Llàgrimes de xocolata...[Ofensiu]
    silenci_fosc | 21-03-2006 | Valoració: 10




    Gràcies !



  • esperança de xocolata[Ofensiu]
    Xocolatina | 24-02-2006

    Tens sort si la esperança és de xocolata: si quan sigui fosa et cau galtes avall, aprofita, llepa-la, és dolça...
    Encantada de llegit, tardors!
    xocolatina

  • ada | 12-02-2006

    M'encanta la xocolata..
    M'encanta el teu relat..

l´Autor

Foto de perfil de tardors

tardors

25 Relats

65 Comentaris

28957 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
El vent comença a bufar suaument i les fulles de tons ocres i torrats es mouen al seu compàs sabent que tindran el càlid sòl del bosc com a destí final. Els arbres comencen a despullar-se sense cap pudor i ens mostren fins a l'últim racó del seu cos, desprotegit i ferm. Les mans a les butxaques, la bufanda fins al nas i els peus notant el cruixir de les fulles sota seu. El sol comença a pondre's i tot queda impregnat de la calidesa de la claror d'aquest moment únic, crepuscular, tastant així l'essència d'aquesta estació tan màgica, la que em va donar la benvinguda. La tardor em va allargar la mà embolcallant-me d'aquesta aura seva de nostàlgia, de sentiments a flor de pell, d'una boira matinera que inunda els camps de blat ja segats, omplint-me de les ganes de viure i de transformar en paraula escrita petits fragments de mi.
----
No pretenc res, ni vull res. Simplement buidar el pap i compartir-ho amb els demés. Em diuen que sóc massa jove per segons què i a cops em sento massa gran. Qui m'entengui i els entengui, que ens compri.

De ben segur que llegir-vos serà tot un plaer!
----
"A els efectes de ser un membre immaculat d'un ramat d'ovelles, un ha de ser per sobre de tot, ovella"
A.Einstein
----
aralkat@hotmail.com
http://www.fotolog.com/clagaro/