Líquid

Un relat de: Anna O

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Em desperto amb la voluptuositat del somni impregnada en les parpelles. Un altre nit amb la pell de l'interior de les cuixes humida, com si fos d'aigua…
Els lavabos d'una biblioteca pública han sigut l'escenari. No importa gaire com s'hi ha arribat si la primera escena que em ve al cap, és la meva imatge asseguda a la punta d'una pica de marbre encastada a la paret. T'envolto amb les meves llargues cames per portar-te tant aprop que no se t'acudeixi fugir, ni mirar enlloc ni fer res més que donar-me plaer.
T'agenolles davant meu en un acte reverent d'iniciació on la libació esdevé el camí de la salvació dels cossos incandescents…
Als somnis els impediments físics són fàcilment salvables, de manera que tot i continuar vestits, em penetres aixecant-me un pèl les natges, masegant-les, com si arribant al fons de mi poguessis trobar la resposta a tant deliri…
Et porto a seure en una d'aquestes trones, improvisat taulell de cerimònies tant blanc com asèptic. M'assec damunt teu el teu fal·lus amb humitat de molsa, empalant-me en un acte tant únic com esperat, clavant-me en el teu cos amb desfici, buscant un altre petó, més plaer, el plaer de les dones, que neix des del centre de mi mateixa i s'escampa com la polvora per tota la meva pell…
Llepant els teus dits humits de la meva confitura, de la teva, d'aquest tercer que es forma en cada acte sexual, tu, jo i aquest personatge desconegut i irrepetible que es forma en tots els aparellaments…
L'aire m'acaricia la pell eriçada, aquesta casa n'és plena de les seves corrents. Un despertador aliè entra martellejant el cervell per les portes obertes de bat a bat i em treu de les boires del meu son, he de mirar al meu voltant com ahir a la biblioteca... quan vaig imaginar tot el que el Morfeu i el meu inconscient m'han ofert en preciosa safata onírica... EN VULL MÉS.


Comentaris

  • Arbequina | 02-10-2007

    M'ha agradat força el relat, un relat que, tot i ser de molt reduïdes dimensions, aconsegueix, des del principi (meravellós) fins el final, tindre una forma molt rodona, molt acabada.
    Certs passatges són molt evocadors, altres molt ben descrits, contrastos, per tant, que, en aquest cas, han quedat molt bé.
    Potser a la part negativa hi posaria la certa qualitat de difuminat que té el relat; però també ho són els somnis.
    Per cert, l'he trobat, com a relat eròtic, exitós. No diré que m'hagi excitat molt, però bé, més que la majoria de relats eròtics, que no exciten res de res, sí.

    Una abraçada de l'Arbequina.

l´Autor

Foto de perfil de Anna O

Anna O

24 Relats

21 Comentaris

28393 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:



"Ens eduquen per ésser dòcils, per ser
domesticats per el poder - ja sigui laic o
religiós -. El dogma té por de la imaginació
individual i del plaer, per això els condem-
na." (J.L. Sampedro)


Biografia? Uf!....Vaig nèixer a Barcelona a l'octubre del 1975. Escric perquè m'agrada, perquè m'allibera, perquè és un vehicle per arribar a la gent que estimo, perquè ho necessito.... perquè....poder hi havia més perquès dels que em semblava en un principi!