LILIANNA, cap 3

Un relat de: Airin

La Lilianna té la sensació de que les floretes de l'estampat, malves i petitones, se li acosten cada vegada més i més.
- Lils... deixa d'enfonsar el cap en el coixí, que t'ofegaràs... -fa en Chris
- No m'ofego -murmura ella
- Quan no respiris ja t'ho diré
- Molt graciós... -fa ella amb una ganyota
- Em preocupo per tu i et queixes, ja em diràs...
- Tu? Preocupar-te per mi? No em facis riure!
En Chris s'acosta lentament al llit on la noia està estirada i s'hi asseu. Li acarícia els cabells amb suavitat i la noia té un calfred i respira amb dificultat.
- Treu el cap de dins del coixí, preciosa...
- Tu creus que ho sóc? -es gira de sobte Lilianna i el mira directament als ulls
- I és clar que sí, ets preciosa, Lils...
- Però la teva novia ho és més, no? -torna a fer ell amb odi
- L'Eva és molt diferent de tu...
- Eva s'havia de dir, la molt puta...
- Lils!
- Què?
- Ja ho saps què!
- No, jo no ho sé, ho saps, tu?
La Lilianna s'aixeca amb rapidesa i esquiva l'abraçada del noi.
- Au, no siguis criatura!
- Mira qui parla!
- Pensava que eres més madura, Lils...
- Doncs mira -deixa anar una rialla embogida -Millor no et dic el que pensava jo de tu...
Ara ella és en un racó de l'habitació d'hotel, dreta, deixant tota la seva nuesa al descobert. Ell la mira directament als ulls mentre palpa els botons de la seva camisa, que intenta cordar sense aconseguir-ho.
- Per què sempre hem d'acabar discutint, eh? -fa ell
- Per què no la deixes, eh?
- Ja ho hem parlat, això, Lils...
- Si, si, ja ho sé... La deixaràs... algun dia... Però és que jo vull que la deixis ara!
- Ara no puc, ja ho saps
- Vés a la merda!
El silenci es fa etern en l'habitació. En Chris abaixa la mirada cap al cobrellit i la Lilianna es desploma sobre els seus peus i cau a terra feta un mar de llàgrimes. Gemega mentre el seu capet despentinat es mou al ritme dels seus sanglots, amagat entre els genolls. En Chris alça la vista i la mira amb penediment. Da diversos intents d'alçar-se del llit i acostar-se-li, però no ho fa. Es queda quiet, assegut, esperant. De sobte la Lilianna alça el cap del seu amagatall i el mira furiosa amb llàgrimes ballant-li per la cara i formant figures estranyes.
- Es pot saber què fots??? Fora!! Fora!! Veste'n!!
En Chris tanca el ulls sense saber que dir. S'acaba de cordar la camisa, ara l'encerta amb els forats. I s'alça del llit. I s'acosta lentament a la noia. I fa un moviment per acariciar-li els cabells, un moviment que acaba essent nul. I s'acosta a la porta mentre s'assegura de que duu la bragueta dels texans cordada. I murmura "ho sento", suament, mentre se'n va.




Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer