" Liebe "

Un relat de: kispar fidu

Tots els somnis s'esborren
perduts en un viatge
que mai esdevingué real.

Intento oblidar-te,
fer-te petita o
desfer-te de la constància.

Més tu no abandones
de mi el teu record.
Et mantinc immòbil

i desitjosa.



Addicta als teus pètals.
Incapaç d'oblidar-los.



Comentaris

  • Oooh![Ofensiu]
    camins | 10-06-2009

    moooolt tendre, eh?

    uuff,... feia mil anys que no passava per aquí! sempre m'hi fas retornar!! jajaj i em fa il·lusió, recordar-ho i tornar a llegir...


    llàstima que vaig a mil, sinó ja em tornava a enganxar per aquí hores i hores llegint!! ajjaj a l'estiu a l'estiu que ja ve!!


    quan és aquesta bicirelatada? és aviat??
    estara molt bé, però no sé si podré.... s'intentarà!!!


    apa maca, moltes gràcies per avisar!

    suposo que tot bé, no? ja vaig sentir l'altre dia que parlàveu amb la mimi....!!


    fins aviat, espero, per sorpresa!

  • Molt bonic![Ofensiu]
    blaiv74 | 23-05-2009 | Valoració: 10

    "No oblidis mai els teus somnis mai sabràs quan et faràn falta"

    Petons i una abraçada!

  • quetzcoatl | 30-12-2008

    Hola maca,

    Moltes gràcies pel teu comentari-missatge-felicitació.

    Jo he donat una volta pels teus darrers relats i com que estic molt desentranada en l'art d'RC et diré simplement que m'han agradat, sense crítiques gaire constructives.

    Pel que fa aquell 11 de setembre t'he de dir que vas descobrir el que sóc, planament. La vitalitat immesurable que a vegades evoco als meus relats és un brot que ve de molt endins i que només pot sortir en certes ocasions hehehe

    Segueixo escrivint però amb més calma: la vida em porta altres emocions una mica més terrenals, però encara veig les coses amb una espurna d'exotisme.

    Espero que estiguis molt bé i que aquest any nou sigui ple d'inspiració i coses bones.

    una abraçadassa!

    m

  • * Somriure *[Ofensiu]
    Sol_ixent | 12-12-2008 | Valoració: 10

    La veritat és que això és el que m'ha inspirat la descripció del teu relat. M'ha recordat el meu viatge a terres alemanyes l'any passat, i en guardo molt bons records :)

    Però quan he llegit la resta del poema, he sentit certa empatia. T'entenc quan dius que vols oblidar algú i no pots, i és que quan més et neges una cosa més t'hi enganxes, no saps com em solidaritzo amb tu!

    Un petonet, i ànims amb l'escriptura! (jo tampoc estic massa inspirada ni animada últimament...)

  • Permete'm...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-12-2008 | Valoració: 10

    que et contradigui, llegint aquest poema. No sé si els versos et busquen, però el que és segur és que tu trobes els més adients per dir-nos amb bellesa i elegància que els amors no marxen de la memòria ni del cor quan nosaltres voldriem.
    Una abraçada

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

210913 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo