Licor

Un relat de: Lavínia

Ara que a la tardor
alenes
a primavera
i les teves mans
esdevenen
mesura de tot
volum i textura;

aconsegueix-me!!.
Sencera sóc
de vellut i seda
(pell de pètal)

Fes-me sentir
broll de font feréstega,
quan la sensació més plena
m'amari el cos

curull del teu
i el contacte dels nostres llavis
destil·lin tot l'almívar
d'un dolç licor.


No veus
com per tu
es bada la corol·la
d'aquesta flor?

Comentaris

  • licor[Ofensiu]
    Dante | 20-09-2006 | Valoració: 10

    és eròtic,i sensual però és artístic i no NATURALESSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, com el mal

  • Poema embriac[Ofensiu]
    angie | 20-09-2006

    Suau erotisme, dens i sinuós com tot allò que té de delerós l'amor... Un paral.lelisme ben abocat al gotet de la poesia...

    M'ha agradat, Lavínia!. No te l'havia llegit!

    Per a mi els millors versos són els que enceten i els que tanquen el poema...

    petons

    angie

    PS : Espero gaudiu del vostre petit regal tots plegats... Em va encantar trobar-te el dia 11

  • Vellut i seda...[Ofensiu]
    La Banyeta del badiu | 19-09-2005 | Valoració: 10

    macerat amb sensualitat extresma de la tardor i del cos ,que va deijant enrera els fugots de l'estiu per agafar la doçor de la tardor.

    M'ha agradat molt. Gràcies per tot. Un petonet. Pilar.

  • AtzaVaRa | 07-09-2005

    Quins versos més suggeridors, més captivadors!! Ara feia molt que no et llegia i m'ha agradat tornar-me a trobar amb la teva poesia!
    Una abraçada ben forta,
    AtzaVaRa

  • quina primavera humana![Ofensiu]
    Capdelin | 30-06-2005 | Valoració: 10

    plena de poesia, de mots olorosos, de nèctar, de suc, de glucosa natural, d'amor entre pètals eterns que no caduquen ni cauen...
    una abraçada!

  • Se'm cau la baba![Ofensiu]
    OhCapità | 12-05-2005 | Valoració: 10

    Mmm, superb, excels, sublim, ...., preciós!!

    Un bon licor.

    Fou un pler compartir amb vos uns instants a Premià de Dalt. I ara, després de llegir-vos un altre cop, mmm, l'efervescència etílica em copleja la meva neurona (només en tinc una, tot i ser bifàsica).

    Gràcies per fer-me fruir amb tanta destil·lació poètica, mmm

  • Preciós![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 24-04-2005 | Valoració: 10

    Sento no haver pogut llegir-lo abans per a poder votar. De fet només en vaig poder llegir dos del concurs per manca de temps...
    Però aquest licor té molt bon gust... Un gust salvatge com l'amor cada cop que neix.
    Paraules encertades, imatges nítides, elegància, i un epifonema (vam quedar així, oi?) ben suggeridor. O sigui, porta la teva empremta!

    Ah, pel que fa al color, si a tu t'agrada així, ja està bé; no crec que li faci predre ni un bri d'essència.

  • Gràcies de nou![Ofensiu]
    Mon Pons | 20-04-2005

    Moltes gràcies ,Lavínia , per comentar-me sovint i, en concret, l'últim escrit: Lucreci. Les teves paraules són molt estimades i valuoses per a mi; dir-te que em motivem i encoratgen per continuar escriguen...
    Una abraçada i molts petons!
    Mon

  • Hau, Lavínia![Ofensiu]
    Llibre | 15-04-2005

    Només dir-te que després de la conversa que vam mantenir, llegeixo aquest teu poema des d'una altra perspectiva. I tens raó: funciona millor. No havia copsat el sentit que pretenies donar-li.

    Un petó,

    LLIBRE

  • Tots els versos, encertats[Ofensiu]
    Carme Cabús | 15-04-2005

    Hola Lavínia,

    M'agrada de debò el teu poema. Cada vers és suggerent, i aporta el gruix del gust del licor, i l'espessor de les sensacions de l'erotisme.
    Trobo que hi ha força poemes bons en aquest concurs, però el teu és el que m'ha suggerit més coses.
    T'envio el meu vot i, molta sort!, espero.

  • licor[Ofensiu]
    abeixa | 13-04-2005 | Valoració: 10

    i colors

  • El Licor de l'amor[Ofensiu]
    kispar fidu | 12-04-2005 | Valoració: 9

    Un bonic relat eròtic, comparant l'amor amb un licor. M'agrada com descrius cada acció, com expresses cada desig i cada reacció, Genial!

    (Seguint amb els antics coments...;) ).

  • Hola![Ofensiu]
    Mon Pons | 12-04-2005 | Valoració: 10

    Hola Lavínia, el teu poema eròtic m'ha agradat i també el color, malgrat els comentaris. Com que jo estic acostumada a treballar en colors em sembla molt bé! Un "toc" de pigment en llocs on nosaltres considerem que hi ha de ser-hi alegra la vida!

    PD/. Moltes gràcies per el comentari tant llarg que em fas al meu Catul. Has encertat força i t'ho agraeixo molt. 
    Per escriure aquesta història m'he basat en diverses fonts:
    1.BARDON, H. : Catullus. Carmina. Stuttgart: Teubner, 1973. AL/CATUL/TEUBNER
    2.en unes sessions de Doctorat en Humanitats (bienni 2003-2005) upf
    Els Mites Clàssics en la Tradició Literària. Teseu i les Nétes del Sol: Ariadna i Fedra
    -. Ariadna en la poesia amorosa llatina: Catul, Ovidi. Ariadna en Espriu.
    Un petonàs!
    Mon

     

  • Shu Hua | 12-04-2005 | Valoració: 10

    perfecte, m'ha encantat, de debò i no ho dic perquè ahir ens coneguessim, ho diria igual. Això del color, ja entenc, jo, quan ho llegia i venia la part lila, la llegia més intensa, és el crit de guerra de la dona, parla la part més íntima, trobo que ha quedat molt bé que l'apartessis de l'altra part, més continguda, més com de presentació.
    Un petó, Glòria.
    Glòria

  • Colors[Ofensiu]
    DOZOMITETSO | 05-04-2005 | Valoració: 9

    El poema molt bo..els colors bé, també.
    Et voto

  • molt original...[Ofensiu]
    ROSASP | 05-04-2005

    Amb olor a flors i primavera. Amb l'esclat més dolç del seu licor destil·lat.
    No entro ni surto en el tema dels colors, si a tu t'agraden per acabar de plasmar allò que vols, doncs ja m'està bé...
    Un petó molt gran!

  • brumari | 05-04-2005

    Poesia eròtica sense tòpics. Et felicito, perquè no és fàcil. Un vot.
    Respecte al color, estic d'acord amb altres comentaris: no calien.

  • si al color[Ofensiu]
    kaksi | 04-04-2005

    estem acostumats, per restriccions de la edició a no jugar prou amb els colors, cossos, etc.

    A mi si que m'h agradat, tot i que curull i almivar, personalment, no m'agraden.

    Està molt bé. gràcies

  • jo també hi estic d'acord[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 04-04-2005

    Lavinia no necessites posar color als teus mots, tenen color propi ... au per tu el meu vot estimada.

    Conxa

  • Si, però[Ofensiu]
    BlauFosc | 03-04-2005

    M'encanta, és contingut i a l'hora es desplega amb tota la froça, deixant de part del lector la feina més interessant d'imaginar, però...

    ...el color rosa no tan sols no és necessari, sino que entorpeix la lectura. Crec que amb la lletra n'hi ha prou, precisament no necessites ni el rosa ni cap color, perque el poema té color propi, molts colors.

    L'important és la lletra. I és la lletra el que m'ha encantat.

Valoració mitja: 9.82