L'home que mai mirava enrera

Un relat de: Joan Palmarola Ginesta

L'home que mai mirava enrera
es desprenia dels interrogants de la seva vida a cada pas.

- Sempre endavant, sempre endavant !,
afirmava categòricament.

Un dia va trobar-se al final d'una esplanada
just a la vora de l'espanyat,
va adonar-se que només disposava d'un interrogant.

Convençut que seguia fidel a les seves conviccions,
l'home que mai mirava enrera
va decidir fer un pas endavant per abandonar el darrer interrogant que li quedava.

Hores d'ara,
el veïnat recull les preguntes del tràgic succés
asseguren però, que sortiran endavant.

JOANpALMAROLA
6 de març de 2004

Comentaris

  • Interessant[Ofensiu]
    llamp! | 02-11-2009 | Valoració: 10


    El punt de vista d'algú que mai mira enrere és que sempre mira endavant. En aquest cas va ser per no tornar mai més enrere.

    Trist, però és així. El darrer interrogant es va esvaïr de manera tràgica. Què hi farem!

    Molts records!

  • molt bo.[Ofensiu]
    subal | 12-01-2005

    L'he trobat molt interessant,. Em felicito per haver -te clicat.

    Estic d'acord amb el comentari anterior amb allò de continuar el relat, però jo havia entés que "espanyat" era una penya. La paraula espanyat no existeix... deu voler dir penya, oi? Si és una penya, el més segur és que l'home ja no pugui continuar amb les seves aventures, perquè és mort... però no oblidem que això és literatura, i per tant el nostre home potser només s'hagi fotut un terrible cop als ronyons i ara només vulgui tornar enrera. Però donat que no pot tornar enrera perque només hi ha la paret de la penya, es torna boig i comença a divagar més relats i relats....

    No et valoro numericament perqué ja no jugo a aquest joc, ho sento.

  • Thalassa | 12-01-2005 | Valoració: 9

    M'ha agradat moltíssim! Tot i això, crec que segur que el personatge et dona per molt més, perque sembla molt interessant!

    Vinga, endavant!

    Thalassa