L'Estiu

Un relat de: La vida no s'atura
L’estiu...

L’estiu és estimar, riure, ballar…

L’estiu és sabor salat als llavis, trencar de les onades, rajos de sol reflexats en la brillantor d’una pell bruna…

L’estiu són somriures seductors , cuixes alegres, morbo juvenil…

L’estiu és descobrir, són llaços indestructibles d’amistad, són anécdotes futures…

L’estiu són vacances, és aixecar-se tard, llegir un llibre en un jardí…

L’estiu són dies llargs, és el primer amor que et paralitza, que et fa un nus a la gola i a l’estòmac…

L’estiu és un anunci d’Estrella Damm, és música dolça, és un vas de cervesa en una Terrassa de bar…

L’estiu és pell calenta, ulls de colors clars, sandàlies amb ungles rojes…

L’estiu és passejar per carrers medievals, campanars llunyans, estrelles fugaces…

L’estiu és festa, és borratxera en una nit boja, és sexe sense amor…

L’estiu són estrelles redescobertes, olor a vegetació, petjades en corriols de muntanya…

L’estiu és Sant Joan, Mare de Déu d’Agost, és familia i amics

L’estiu és poesía, és somiar en estius idíl.lics, és quan més a prop estem de viure els somnis de les nits fredes de febrer…

L’estiu és desig, enyorança, és efímer…

L’estiu és gastronomia, són vermuts, són olives, són paelles, és gaspatxo, gin-tonic, dolços, vins i caves…

L’estiu és converses sobre el temps, sobre viatges, sobre fitxatges…

L’estiu és perspectiva de la vida, de la mort, de l’ésser humà…

L’estiu és desamor, és plorar escoltant una cançó, és soledat…

L’estiu és ombra de lluna plena, és perdre’s en el no-res, voler parar el temps…

L’estiu és tornar al poble, és orquestra de festa major, pasodoble i faldilles curtes…

L’estiu són regalims de suor caient per l’esquena, és calor i aire condicionat…

L’estiu és un tobogan de parc aquàtic, és un arquitecte menut fent un castell de sorra, un somriure rere unes ulleres de sol…

L’estiu és olor de peix fresc enredat a les xarxes, és una posta de sol en un far, és navegar amb la cara al vent…

L'estiu és passejar agafats de la mà, és un petó furtiu, una mà a la cintura...

L’estiu és màgia, llegendes, misteri…

L’estiu és cercavila, sardanes a la plaça, havaneres i rom cremat…

L’estiu és bussejar, és pell arrugada en remull, és caminar per les roques amb les ones trencant…

L’estiu és carretera, prats secs, boscos verds…

L’estiu són converses de matinada, cinema a la fresca, foc s artificials…

L’estiu és tan curt…

L’estiu… és teu.

L’estiu…

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer